Vad tycker ni om Lidl?
Ja, vad tycker ni? Handlar ni där regelbundet, ibland eller aldrig?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 20:12
Tycker ni om maten menar jag?
Ja, vad tycker ni? Handlar ni där regelbundet, ibland eller aldrig?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 20:12
Tycker ni om maten menar jag?
Vi har köpt mörk choklad där som har varit bra. Killen gillar deras "ljusa" choklad också, jag är inte så förtjust i choklad som smakar marabou... Deras grekiska yoghurt är enligt mig den bästa! Äter det med flytande honung ibland. De har pinnglass som är väldigt god, påminner om Solero. Frukten och grönsakerna är ju billigare där, och inget fel på den. Har inte provat detas konserver men enligt min mamma så är de jättebra. Toalettpapper och hushållspapper, tandkräm och tvål mm mm kan man ju lika gärna köpa där. Det är som sagt bara deras skinka som jag verkligen inte gillar.
Visst finns det mycket "dålig" mat på Lidl, men man måste ju inte köpa den. Det finns mycket bra mat där också, till en billig peng. Jag handlar på Lidl någon gång i månaden, färsk frukt & grönt, frysta grönsaker, basvarom som ris etc och kött när de har bra priser.
Jag tycker inte det går att handla all mat där, så vi handlar på tre olika affärer, med olika prisläge - Lidl, Willys och ICA Maxi.
Grejer vi handlar på Lidl:
Älskar den affären
De har inte på långa vägar varken den kvalitet, eller det utbud jag vill ha - så nej. Jag gillar det inte.
Jag handlar på Ica Maxi eller Ica Focus.