• Tiiiiger

Top Model Sverige!

Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)

• Svar på tråden Top Model Sverige!
  • Diii

Men snälla Alice da; hon visste inte hur hon skulle säga 178 cm på engelska??? Say What

• bubbel
    Diii skrev 2012-02-22 15:45:31 följande:
    Men snälla Alice da; hon visste inte hur hon skulle säga 178 cm på engelska??? Say What

H ha ha , jag skrattade också åt det, fast hon menade väl i engelska mått, men det blev ju så fel :)
  • Nemi76
    Diii skrev 2012-02-22 15:45:31 följande:
    Haha, ja, det var också hysteriskt kul! "Jag vet inte hur man säger på engelska" "Nä, men säg på svenska då" "En och sjuttioåtta" One hundred and seventyeight centimeters kanske??
  • Diii

Thats My point. Hur ska man jobba som modell om man inte kan prata engelska?

• MrsTM

Vilken dröm att få träffa Lil'C! Första gången jag blivit riktigt avundsjuk på bruttorna i programmet, modellvärlden är inget för mig men att få dansa med the king of krumping är en helt annan grej!!

• Risifrutti

Det var definitivt fel person som åkte, jag som trodde jamilla skulle hålla till final iallafall.

Men på tal om ingenting.... Vad Klara är VACKER!!!!

• Fröken Smilla

är det bara jag som får vissa referenser till Hollywoodfru-Gunilla när jag ser Victoria?? Förvånad

det är nåt med munnen och sättet de pratar!

lillaarta.blogspot.com - om en singels barnönskan
  • NizzY
    Satisfaction skrev 2012-02-23 08:43:19 följande:
    Samma kirurg?
    amen ;)
Svar på tråden Top Model Sverige!