Den jäveln runkade!
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
om jag runkar till en bild på dig är det våldtäkt då?
Min fundering är.. Ni som ogillar onani och ta som inte gillar orgasm, hur känner ni inför vanligt sex?
Menar om ni inte vill ha sex med eran partner, hur kan ni då bli arg för att hen onanerar? Sexualdriften är ändå en väldigt grundläggande drift och ni vill i så fall frånta hen de ända hyggliga sättet för hen att få utlopp.
Då är ju den stora frågan...
Har DU sex med honom? Hur ofta? Säger du ofta nej till honom? Varför säger du nej till honom? Älskar du inte honom? Är det inte ett riktigt jädrans svek att inte vilja ha sex med sin partner? Är inte runken ett utlopp för sin frustration över att sin tjej inte vill ha sex med honom?
För ditt skriveri avslöjar något enormt om hur du känner för honom. Du är inte attraherad av honom, så du har säkerligen inte sex med honom ofta.
Se.... Vi kan förvandla vem som helst till ett riktigt svin, även dig, beroende på hur man lägger sina ord.
Å kära nån ????. Kastar du ut karln för att han tillfredställer sej själv!!?? Å du pratar respekt? Vad får dej å ens en gnutta jämföra det m otrohet? Svartsjuk på fröken höger? E det inte du som isf lider av behovet att alltid få hans maximala uppmärksamhet? Stackar ????
men vadå rätta mej om jag har fel.... man är alltså otrogen mot sin partner om man onanerar, är det det du försöker säga?
om jag runkar till en bild på dig är det våldtäkt då?
Det är väll hans egen kuk! Man kan väll inte vara otrogen med sig själv!
Han respekterar inte mig, som jag ser det så har han varit otrogen vi tycker alla olika eller hur och så här känner jag.
Nu är ju tråden 2.5 år gammal, men ts, kastade du ut *runken*?
Du behöver en riktig man