Den jäveln runkade!
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
HAHA VÄNTA LITE HÄR. ALLA MÄN RUNKAR VARE SIG DU VILL ELLER EJ. INGEN BIG DEAL! SLÄPP DET BARA
Så en människa som äter en eller flera gånger per dag och anser att han eller hon MÅSTE äta eftersom de är så HUNGRIGA (kåta) är också besatta och beroende då och hela dagen styrs av mat?
Det är gott att äta, skönt att runka, och det behöver inte vara otrohet.. bara om ätandet och runkandet blir så omfattande att det hindrar en normal relation eller social funktion.
Jag tycker det låter som du bara är avundsjuk och kanske inte kan få orgasm, därav straffar du din man på detta sätt. börja onanera, lär dig din kropp för en bra sexuell aptit är bra för vardagen och förhållandet :)
Han kanske runkade....så att han håller ut längre när han ha sex med dig
Inte nödvändigtvis för flickorna.... Barn är barn, lek är lek, maskerad är maskerad, kinesen på kinapuffar är kinesen på kinapuffar tills någon idiot gör sakerna sexuella och eller rasistiska...
Men tyvärr för äldre män är småflickor i korta kjolar sexuella...
Haha det var det roligaste jag hört på riktigt länge.. jag garvade så mycket när jag lästa vad denna tjej gör mot sin man för han onanerar.. herregud.. hur du än ser på saker och ting så borde du kolla upp ditt psyke om du reagerar så på att han runkar och kanske förstå att det väcker någonting i dig eller att det är någonting annat som stör för slänger du ut din man för han sitter och onanerar vilket 70 % minst gör som har partner. Jag lovar på hedersord att tar du inte tillbaka han nu frustrationen över att han blivit utslängd och du har ( dumpat ) honom så kommer han inom väldigt kort tid förstå hur sjukt beteende det är. Han gjorde verkligen ingenting fel. Menar verkligen ingenting illa men ta dig en tankeställare. Man kan omöjligt älska en person om man slänger ut den för en sådan orsak. Han kommer bli så glad när alla känslor lugnat ner sig om några dagar när han förstår vad du gjorde mot han för en sådan sak. Bisarrt.. Hoppas du får förståndet tillbaka vännen !
Dethär är ju helt sjukt! Om jag vill/behöver onanera så gör jag det! De har ingenting med skicket på mitt förhållande att göra, jag älskar och tänder på min sambo, men de är 2 olika behov!!
För 2-3 år sedan fanns det 3-5st tjejer här på FL som var allvarligt emot runkande killar och hatade porr över allt annat. Tyvärr verkar dessa tjejer inte finna kvar nu, det var skoj att tjafsa med dom.
Det var nog mig han "bedrog" dig med då.