Den jäveln runkade!
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
Nä?!! Runkade den jäveln??? Fan det är ju nästan normalt?
Vädret måste bli lite bättre nu. Det får ju bara inte bli noll. Man har ju hörs talas om detta och då undrar man om man snart inte är för gammal eller sleten helt enkelt
TS var väldigt noga med tidigare i tråden att hävda att alla tycker/tänker/gillar olika, vilket är väldigt sant, men har det undgått henne att denna man som satt och runkade kanske också gillade olika?? Om man nu förstår att folk är olika, varför har man inte lagt ner tid i ett förhållande på att ta reda på dessa olikheter och vad partnern gillar och inte gillar att göra när de är ensamma hemma... När man onanerar så utsöndrar hjärnan kemikalier och man upplever oftast eufori, det handlar alltså inte om att låtsas ha sex för sakens skull, det handlar om att uppnå denna eufori, att få en "kick" med andra ord. Människor älskar sina "kickar", och alla får kickar av olika saker, en del av att simma, en del av att jobba, en del av att köra fort, en del av att bli tillfredställd sexuellt. Detta är helt normalt. TS, som hon påstår, förstår dessa olikheter hos människor, men misslyckas med att förstå olikheten hos sin partner...
Hoppas du skämtar? Får man inte runka då är de nå fel på den tjejen/kvinnan inte killen/mannen
Förstår inte heller vad han gör fel.?
En man behöver mycket sex om det är så att du nekar honom så förstår jag varför han tar saken i egna händer. Men det är ju lika illa om han nu gör det själv och inte vill ha sex med dig så ofta. Man måste mata ormen annars dör han.
Tråden är över 2 år gammal och uppenbart troll, tagga ner lite nu grabbar.
Trådförfattaren var svartsjuk 2 år sedan på "lena handén" och borde slänga ut sin killes högra hand om hon var lika logisk som hon var med hans runkande. frågan är vad hade han gjort om hon låg där pulandes.
Undrar om han får lämna toa sitsen uppe efter sig när han bor tillsammans med en extreme feminist.
Hörru!menar du allvar?om ja-sök hjälp inom sjukvården(psykiatrin)om nej -ha ha ha
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! ????