• Anonym (Förbannad)

Den jäveln runkade!

Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.

• Svar på tråden Den jäveln runkade!
  • Benpipan

Se till och tillfredsställa din Karl istället. Jag hade nog fan hellre runkat jag också om jag hade haft dig som partner. Fast det hade aldrig hänt. Du kan leva med en gås istället. Döp den till jesus

• Benpipan

Jag skrattar så att jag kissar på mig varje gång jag läser trådens grundares inlägg. Detta måste vara på flipp. Hade jag sett min Sambo onanera så hade jag direkt hjälpt henne till sköna orgasmer. Tungan är bra till mycket mer än slicka på mjukglass.

Men det är klart. Sex för dig är något som händer 2 gånger om året. Midsommar och julafton. Missionären i 2 minuter. Lite sprut i en strumpa då du inte blir kladdig är väl det du anser som en vild natt med den du älskar?

Nä...onanera mera, killar o tjejer. Det är bara skönt och avslappnande. Nu ska jag nog fan runka och släppa ut lite ånga. Puss

• Anonym (h)

Varför inte bara ta över o hjälpa han en sån gång ????

• Anonym (Anemin)

Hej!

Mitt anus är trångt som fnöske o min pojkvän har problem att trycka in skinpistol????. Då är det väll ok och taja sin banjo? Eller vad tycker ni?

• chefren

TS kommer nog att bli ganska ensam i slutänden. Vid undersökningar medger över 95% av männen att de onanerar.

Har man ett så inskränkt ägande-tänk om sin partner har partnern det mycket bättre ett sådant ego som TS

• mohahaha

Hahahahahahahahahahahahahahahaha!!!!!!

Det måste ju vara något allvarligt fel på dig!?!?

Han borde gått själv för länge sedan!

Mvh

• Boondock

Aldrig slagit dig att det kanske var dig han hade i tankarna? Och om man kollar på det krasst så är dom inblandade sakerna en penis och en hand, och om du väljer att avsluta ett förhållande/äktenskap pga av det, så känner jag nog att han klarar sig bättre utan dig. Skulle jag komma hem o se min partner pilla lite på sprattelknappen, så skulle jag kasta det jag hade i händerna o hjälpa till. Livet är för kort för att bry sig om småsaker som att nån runkar...

• Anonym (Antik tråd)

Men för fan, när ska ni sluta svara på en över 2 år gammal tråd

Svar på tråden Den jäveln runkade!