• Anonym (Förbannad)

Den jäveln runkade!

Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.

• Svar på tråden Den jäveln runkade!
  • anonymsynonym

kasta ut honom du. Så kanske han kan få en dräglig tillvaro i fortsättningen. Det är ju som att be någon att dra åt helvete för att han tar för stora andetag.

• Monkeytron
    Josse112 skrev 2012-02-06 10:01:46 följande:

Har ni läst "Pricken"? Den där barnboken om den lilla kaninen som föddes prickig bland vita släktingar? Han hade inte valt att växa upp i en vitpälsad kaninfamilj och kunde inte heller rå för sina fläckar. I slutet av boken hittar han fram till en plats där alla är prickiga som han,..

Vad jag vill säga med det är inte att det finns en plats där alla tycker att det är fel att runka i ett förhållande, utan att vad som anses annorlunda beror på vilka normer som gäller där man befinner sig... och hittar man en Pricken i sin vardag behöver man inte överfalla och gnugga dennes huvud hårt mot asfalten för att tvätta bort prickarna.  

Kanske lite off-topic, men ändå;
    jag har läst "Pricken" och tycker att sensmoralen är hemsk.
     Varför kan familjen inte acceptera den stackars kaninen som den är, istället för att han måste överge sitt hem?

• Bellmansson

Jag tror det finns en liten skara som faktiskt ser onani som otrohet men jag tror inte att TS är en av dem. Sättet hon/han skrev det på, som att det vore självklart att alla håller med om att killen var ett svin, vittnar snarare om att det var ett experiment för att få se reaktionerna i kommentarsfältet.

• Roland Glad

Haha,asså vad är grejen? Visst han runkade,men det betyder ju inte att han är otrogen och respektlös mot dej!

Om du personligen känner att han är respektlös mot dej för att han runkar är ju ditt problem,men han gjorde det nog verkligen inte för att vara respektlös eller dum mot dej!

Och det med otrogen vet ja inte om jag håller med om! Om hans hand nu räknas som en egen individ så kanske du har en poäng!

• runkaren

Oj.. Jag som runkade 2ggr innan jag drog till jobbet idag... Betyder de att jag var otrogen 2ggr då? Lr är jag förlåten för att jag sa det till tjejen när hon ringde? Men frågan är: hade de varit bättre om han låg där med en tjej? Om inte så kanske det var ditt eget fel pga att du inte släpper till tillräckligt!

Svar på tråden Den jäveln runkade!