Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Anonym (Förbannad)

Den jäveln runkade!

Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.

• Svar på tråden Den jäveln runkade!
  • Hingsten 1958
    Anonym (Förbannad) skrev 2012-02-06 09:13:01 följande:

Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.

Jag runkar varje dag , vad är felet ska man inte kunna  onanera om man gillar det ? ?
  • Pixelii

Som sagt alla är vi olika. Jag skulle heller aldrig tycka att det skulle vara okej.
    Jag skulle ur mitt perspektiv bli sårad. Känna att jag skulle vara otillräcklig.
    Så jag förstår precis hur du tänker.
    Mycket är ju baserat på sin egen sjävbild.
    Rädslan över att vara otillräcklig för sin partner.

• Pixelii

Som sagt så tycker och tänker vi alla olika.
    Och jag tycker det är fel av er som hånar och gör ett skämt av det.
    Jag skulle ur mitt egna perspektiv aldrig heller tycka att det skulle vara okej.
    Jag skulle känna mig sårad. Och otillräcklig.
    Detta handlar ju även om sin egna självbild.
    Kanske som för mig själv, mitt förflutna.

Anser inte att det är någon att skämta till om.

// Mimmi

• Hingsten 1958
    Pixelii skrev 2014-08-15 14:18:01 följande:

Som sagt så tycker och tänker vi alla olika.
    Och jag tycker det är fel av er som hånar och gör ett skämt av det.
    Jag skulle ur mitt egna perspektiv aldrig heller tycka att det skulle vara okej.
    Jag skulle känna mig sårad. Och otillräcklig.
    Detta handlar ju även om sin egna självbild.
    Kanske som för mig själv, mitt förflutna.

Anser inte att det är någon att skämta till om.

// Mimmi

Men snälla nån , låt männen  runka det har dom aöötid gjort sedan dom kom underfund att njuta med sin snopp , en man som runkar är inte otrogna typen :)
  • Anonym (Rubkeball)

Problemet är ju inte hans. TS är den som har provlem och som behöver komma över det.

Varför känner ni som ni gör? Det har ju ingenting med otillräcklighet eller annat att göra. Killar och tjejer onanerar. Man behöver ibland ha det lite skönt i sin ensamhet. Inte f-n vill man ha sex med sin partner mindre för det.

Tur man har en oartner som inte tycker det är fel.

Har också blivit påkommen att runka men reaktionen blev att hon avslutade kalaset åt mig. Happy ending!

• Bolton

Hahahaha, vad är det för fel om han onanerar? Då får han ju ha sex med någon han älskar! 
    Nej lämna honom du, han är värd bättre!

• devil

Runkade seriöst det e fan helt normalt. Det är du som inte är normal sök hjälp och börja onanera själv..

• idngjt

Anonym (onani­-blä) skrev 2012-02-06 12:21:17 följande:
    Jag måste tydligen skriva riktigt tydligt; det verkar enfaldigt att fantisera om att ha det skönt i stället för att uppleva sköna saker i verkligheten. Att sitta och låtsas ligga med någpon som inte är där/existerar är löjeväckande i mina ögon.

Sååå.... Du tittar aldrig på film, läser böcker om andras påhitt eller upplevelser eller vadhelst annat som du själv inte gör i "verkligheten"

• asfadasdad

Det är hans kropp, han får göra precis vad han vill med hans kropp, sen att du sätter upp regler till varför han inte får, är bara ett gott tecken på att DU borde ändra dig och inte han. Onani är nyttigt och naturligt, oavsett vad du säger och vad du bevisar så kommer folk alltid onanera, deal with it.

Det här verkar vara ett gott tecken på att det kanske är dags att inse vissa saker och ändra dig efter dom. Du kommer aldrig ha en pojkvän som inte runkar, vare sig du vill eller inte så kommer han antingen göra det när du inte vet, eller när du vet. Haha. Väx upp snälla. 

• KlaV

Inte läst hela tråden, men återkom när din kille runkar framför dig för att han är ett torterande as som slår dig om du blir våt av porr, men han sitter helt öppet och runkar och hånflinar åt dig medan du gråter av skräck i ett hörn.

Att onanera när man är ensam hemma är fan helt normalt.

Svar på tråden Den jäveln runkade!