Den jäveln runkade!
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
I så fall låer det som om du är, vad man innom porren kallar för, avtrubbad. OM du nu har provat så mycket att du blivit less på det eller helt enkelt inte får några kickar av det längre....
Ni inser att ni sitter och skäller på TS i en tråd som är över 2 1/2 år gammal?
Me so solly, men det här är hysteriskt roligt. Inte bara att TS och många andra verkar jämställa onani med "att ligga med någon påhittad som inte ens är där" som nåt jävla spån sa lite tidigare, utan även att folk faktiskt adresserar TS med sina uttalanden när tråden är lastgammal.
Hysterical.
Värt att tillägga är kanske, enbart för att tråden faktiskt för ett intressant ämne på tal, att jag lever i ett förhållande sedan tio år med ett väl fungerande och aktivt sexliv. Trots det är onani en del av mitt liv. Tantens med.
Ni inser att ni sitter och skäller på TS i en tråd som är över 2 1/2 år gammal?
jag fattar inte er tjejer/damer att runka är så naturligt och det e INTE otrogenhet om ni tänker på en sak det är bättre att komma på mannen med att han runkar själv eller än att hitta pojkvännen med en annan tjej. sedan en sak jag har lärt mig som jag vill lära ut till alla om pojkvännen/flickvännen pullar/runkar så har dom fått förlite med sex så är det eller så kanske dom vill krydda upp det lite
haha! nu dog jag lite. Ber till gudarna att jag ej stöter på dig då :)
nä nu jävlar, här ska runkas
Sitter här i min etta på 12e våningen och pullar, har gjort det hela dagen och kommer förmodligen göra det hela natten. FYFAN VA GÖTT!
OT. män borde inte runka, FYFAN FÖR DET!