Den jäveln runkade!
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
Hahhaha. Nu försöker jag tillfredsställa min sambo så mkt jag kan, men faller lusten på och jag inte är där och han vill runka så kör hårt! Hoppas det är skönt. Skiter i om han kollar på porr medans också. :) kul för han, kollar också på porr och onanerar ibland. #jämnställdhet liksom! Och lenahanden är väl bättre än ex. Grannfrun?
It was a plane runk , typ mer naturligt än att få bröstmjölk som man. Ja om det stör dig ge fan i att smyga på din man han kanske e upptagen med .... Inte dig! Tänk på bakgrunds liggande faktorer , du gör inte ditt jobb. Din plikt som hans fru/ partner ska du enligt konungens lagtillämpning av människor från adlig börd eller rätt sagt bara e man. Blowjob is a dirty work but someones got to doit! Ärftligt ansvar och skyldighet! Stackars man du har får sitta och rycka i mahognyträdet
han fick runka och nu slipper han dig. win win
Sjukaste jag hört!
Vem runkar/onanerar inte i ett förhållande?
TS driver med er era jävla fools...
Skrämmande....
Är detta VERKLIGEN ett problem?
TILL DIG: Skärp dig!!!
TILL DIN KILLE: Om din tjej kommer hem samtidigt som du runkar, varför så ivrig? Vänta och låt henne göra jobbet åt dig!
Så onödiga "problem" man hör och ser andra ha. Oj oj oj, sikket problem...
Jag köpte en flashlight till min man. Vill ju inte att han tacklar av när jag är borta.