Den jäveln runkade!
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
Det borde va han som är arg på dig för du överreagerar, han borde slänga ut dig för seriöst du verkar va skitso!!!
Detta kan vara den roligaste och samtidigaste den sjukaste tråden jag läst här! Skrattar så jag kommer avlida snart! Inte kan den här kvinnan vara seriös, jag tror isåfall att hon behöver hjälp och att den stackars mannen omedelbart bör flytta ifrån henne. Hade jag varit han skulle jag dra en sista runk framför henne innan jag drog. Hahhahaha!!!
Men snälla var och när har du läst att sexet blir sämre av att han runkar!!!?
Det är ju bara så sinnessjukt snett att tro att det är så.
Alla vi som älskar sex vet ju att ( ju oftare en kille kommer) ju längre kan han hålla sig. Vilket leder till att man kan hålla på längre! Vilken tjej vid sina sinnens fulla bruk skulle tacka nej till långt intensivt sex!!?
Ingen jag känner dom skulle snarare ge sig på den hårda snoppen hungrigt o ge sig själva ett långt kladdigt, gött och svettigt åk!
(Det leder ju till att tjejen man har sex med har större chans att komma flera gånger under samma sex tillfälle!!)
Om inte sexet helt "uteblir!" Men då är det mycket annat som är på tok i förhållandet sedan långt innan. Då är det dax att prata ut o lösa lite problem.
Jag och min tjej har läst hela den här tråden tillsammans och skrattat sönder! Vi driver rätt bra om det med varandra!
tx: Men om jag inte får runka så borde inte hon hon få hjälpa mig efter som det gör att hon är otrogen mot min hjärna med min snopp och min snopp är otrogen mot mig genom att hon drar en runka åt mig!! Hur ska vi lösa det här nu då=)
Vilka ilands problem folk skapar sig!
Du är medveten om att man tränar upp sitt kön och sexliv via att onanera va? Om man är löpare så måste man träna upp sin kropp, samma med könet. Dessutom håller man längre. Det betyder inte att du inte duger och det betyder inte att han tänker på någon annan. Överväg det där beslutet.
Jag föredrar att spara oftast mig till min älskarinna istället för att runka. Men det är klart jag runkar ibland också.
Min fru lider inte av varken eller och jag tycker om att knulla henne med ibland.
Tur för HONOM att han åker ut. Finns ingen som ska behöva leva i en sund relation där man blir förbjuden något så naturligt.
Det ena utesluter inte det andra!!!
Du kanske har mindre sexlust än vederbörande? Han är kanske i behov av fler orgasmer?
Förmodar att porrfilmer, leksaker etc är förbjudet i din värld?
By far det sjukaste jag läst.
Åh vad kul att folk skrivit här så att tråden fått liv så att jag fick chansen att läsa den. Roligaste på länge x)
Min sambo la sig i soffan när jag var hemma. Sen smög hon försiktigt fram en dildo som hon började föra mellan sina våta blygdläppar. Jag lät henne hållas medans jag satt och tittade på. Sen djävlar satte jag på henne som en tok. Så reagerar jag. Som att det är skönt och avslappnande att faktiskt få vara själv och njuta.
Såklart kastade jag ut henne sen. Fy fan för henne som ville njuta lite själv.
Men för fan, när ska ni sluta svara på en över 2 år gammal tråd
Om han inte får nåt sex överhuvudtaget eftersom hon tydligen inte ställer upp, så är man ju förvånad att han drog i skinnbanjon xD vilket sätt, inte vara nöjd me sex 1 gång vartannat år. Hoppas hennes inställnig ändrats under dessa två år iaf. Iaf så att hon går med på 1-2 ggr i veckan i halmen. Är nog en milliprocent av jordens killar som klarar leva utan sex/onani. Peace out