Den jäveln runkade!
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
Herregud, jesus och hans tolv apostlar! Skulle onani vara förbjudet i mitt förhållande så skulle min partner vara tvungen att vara beredd på att bresa så fort det rycker till i mina genitalier. Prisa gudarna att du befriade din man från dina djävulshänder! Sök hjälp, snälla!
Kan vara så att du också är så sämst i sängen så han måste få njutning på något sätt xD hahahahaha
Du måste vara bland det värsta tjejer man kan ha! Självklart runkat alla killar! Men om du nu är så brydd så antar jag att han ej vill ligga med dig och hellre runkar!
Hahaha. Det mest komiska lag läst. Tvivlar på detta verkligen kan vara sant. Övertygad av att det har med dig att göra. En man som blir tillfredställd onanerar väldigt sällan. Men ja. Hoppas du lämnar han så han kan få ett mer värdigt liv :)
Jag kan fatta att du blir arg. Om man har en partner som man älskar och som man uppskattar så nog tusan vill man väl ha de mysiga stunderna tillsammans!!! Vilken idiot sitter hellre o runkar än att vänta tills ens partner kommer hem så man kan ha sex med henne?!?!?! Fixar man det hellre själv ska man kanske byta partner eller inte ha nån alls.
Alla män runkar! Om alla skulle vara som dig skulle inte många familjer bli till!
Hahahaha dt va nog dt roligaste jag läst å hört på länge.
jag e lite mer nyfiken på hur det gick lixom..
Skicka hon ut honom eller inte.
Hur lever hon idag?
Hur många under dessa tre åren som tråden legat uppe har hon dumpat för just "fisar i sängen" eller "runka"
Du pratar om att respekterar.
Hur är det om du träffar en kille som e skogstokig i sex/orgasm
och vill komma flera ggr om dagen, e du där å snaskar kotten då flera gånger om dagen då? För det har ju ändå med respekt att göra? -.-
Hur kan det vara otrohet? Otrohet är per definition med någon annan. Alla är definitivt olika, men sen finns det olika gränser för vad folk tolererar.. men vissa är mer eller mindre borderline psykotiska. Som TS. Du bör nog prata med någon om ditt låga självförtroende och lära dig att låta andra människor leva sitt liv som de själva vill. Tur att han dumpades, stackars kille. Onanera mera, du kanske inte skulle vara så uppblåst och spänd om du gjorde det.
Hahaha!! Ja tror ja dör!!
Får han ta i sin egen snopp över huvu taget lr?
De va de dummaste ja hört att han varit otrogen!!
Känner du så så förtjänar du att vara ensam!!