• Anonym (Förbannad)

Den jäveln runkade!

Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.

• Svar på tråden Den jäveln runkade!
  • Anonym (tomtar&troll)

vet inte vilket som är roligast
    Trollen som sätter igång nåt eller tomtarna som svarar..Tomte

Det är gött att snyta snabeln själv ibland och ibland här det gött att snyta snabeln i kanalen(sperma kanalen)

En riktig man, tager vad han haver!!

• birre

Exakt. ..rätt gjort. Min fru låg i sängen och onanerade när jag kom hem.

Inget snack. Jag slängde ut henne på en gång.

Så jävla respektlöst mot mig alltså.

• birre

Precis helt rätt alltså!

Jag kom hem för en tid sedan, och så låg min fru i sängen där uppe och onanerade. Mitt på blanka eftermiddagen! Jag kastade ut henne på direkten. Snacka om respektlöst. Ska man behöva ha det på det sättet?

Nej du. Den gubben gick inte på mig inte.

Ut bara. Och jag vet inte om jag ens kan säga det, men saker hade hon också. Saker som hon använde till att ja..... Stora saker från kylen. Och några andra väldigt illavarslande attiraljer, vilka hon i hemlighet måste ha införskaffat från någon tvivelaktig nätshop. Nehej du. Ut åkte hon.

Tack för ditt inlägg. Skönt att veta att det finns riktiga människor där ute. Som inte accepterar sådana här kränkningar. Hälsningar Birre

• Anonymastavallaisveg

Vet inte riktigt vad man ska säga.. självklart ska alla få dra sin gräns för otrohet men att onanera utan andra parter involverade om lusten faller på och kalla det otrohet är idioti. Undrar om josse112 skulle slänga ut pojkvännen om han drömde en våt dröm och fick utlösning i sömnen (samma resultat som en saftig runk)

• birre

Dags att säga till på skarpen mot sånt smusslande och tafsande. Och på sig själv, alltså.

Jag har pratat om det här på jobbet. Men inte där heller har jag funnit någon sympati. Snarare tvärtom. Precis som ni som kommenterar här. Vilka fasoner, och sliskigt är det.

Jaha. .. vad vill ni göra då, ni som svarar så nesligt här? Ska ni sitta hemma ni och nafsa och snaska på er själva då er respektive jobbar i sitt anletes svett. Det tycker ni är bra. Det tycker ni är respektfullt det?

Jojo, jag tackar jag. Det tisslas och snaffsas både här och där när vanligt hederligt folk vänder ryggen till. Usch! Svin! Hälsningar Birre.

• Anonymastavallaisveg
    Josse112 skrev 2012-02-06 09:26:56 följande:

Jag skulle också slängt ut honom (seriöst menat) särskilt om det var till porr, detta är min pojkvän väl införstådd i. Runkar han så gör han det väldigt diskret och med förhållandet som insats varje gång. Vi har alla olika gränser i våra förhållanden - alltifrån übermonogama (så som mitt eget) där onani inte är tillåtet hos de båda parterna - och så finns det öppna förhållanden där tex sex med andra är tillåtet. Båda är vaianter på hur människor i ett fritt samhälle sammanstrålar och väljer att leva sina liv tillsammans, inget konstigt med det, och även mycket styrda förhållanden (så som mitt eget) bottnar i det fria valet.

Bump
  • ipgodhp

Är inte känslan folk som tycker runkning är detssamma som otrohet egentligen känslan av otillräcklighet, alltså att det också måste runkas dessutom...

Allvarligt fattar jag inte problemet. Är man säker i sig själv och eller var man har varran så spelar sånt ingen roll. Fan en del lever tom i polygami (öppna förhållanden) och vet att de ändå kommer hålla ihop... sex är sex, och en runk är en runk... Skaffa ett självförtroende för fan!

• Motherbrain

hahahaha herregud.. ALLA män runkar, VARENDA EN. Om dom inte runkar kommer sex tankarna ofrivilligt, speciellt i sömnen. Kommer ihåg när jag gav mig på att inte runka på en månad, jag fick utlösning i sömnen efter 3 veckor iallafall, ja fy helvete vicken sex dröm jag hade. Insåg ganska snabbt att människor måste få sexuell stimulation förr eller senare annars får man ofrivillig utlösning.

• Anonym (Anonym signatur)

Josse112 skrev 2012-02-06 10:01:46 följande:

"Har ni läst "Pricken"? Den där barnboken om den lilla kaninen som föddes prickig bland vita släktingar? Han hade inte valt att växa upp i en vitpälsad kaninfamilj och kunde inte heller rå för sina fläckar. I slutet av boken hittar han fram till en plats där alla är prickiga som han,.."

Du menar alltså:

Den där killen om den lilla pojkvännen som runkade bland kvinnor som förbjuder onani? Han hade inte valt att ingå i ettförhållande med absurda förbud  och kunde inte heller rå för sina begär. I slutet av boken hittar han en partner där tjejen är lika öppen som han,.."

• Anonym (Anonym signatur)
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 11:41:25 följande:

Jag föredrar i alla fall att lyssna på musik, läsa en bok, gå barfota i gräset före att oa´nanera. Det verkar så taffligt och löjligt att suggerera fram något man vill uppleva i stället för att uppleva något vackert på riktigt. Lite enfaldigt och löjeväckande.

Runka till musik, i gräset, medans du läser en bok, barfota.

Du kommer inte bli besviken om du redan gillar de första tre ;)

Svar på tråden Den jäveln runkade!