Den jäveln runkade!
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
Hade jag haft ihop det med denna tjejen så hoppas jag hon inte har något emot att släppa till en 2-3 ggr om dagen i resten av livet om jag inte får lov att dra i snorren. Vissa har ju större behov än andra och får man inte lov att tillfredställa sig själv i detta fallet så är det ju upp till kvinnan som förbjuder det att tillgodose behovet, eller har jag helt fel nu ?
Stackars karl, säger jag bara. Är du så blåögd att du tror att folk inte onanerar när man är i ett förhållande? Otrogen? Med vem..? Sig själv?
Oj oj oj... har läst en del av inläggen här på tråden och det som oroar mig mest är de som anser att otrohet och onani går hand i hand.
oavsett eran personliga åsikt om var gränsen för otrohet skall dras så måste förståndet slå till och säga att ni resonerar lite väl hårt för att en man tillfredsställer sig själv. I ett tidigare inlägg så sa en Anonym att onanin som hennes ex sysslade med gick ut över deras sexliv. Detta kan jag hålla med om inte är okej. Inte heller anser jag att det är okej om porren m.m blir till ett beroende (sådant beroende finns faktiskt).
Dock vill jag avsluta med två punkter.
1. Ni som anser att onani (med hjälpmedel som porr eller ej) är otrohet vill jag bara ställa en enkel fråga. MISSADE ni sex och samlevnads lektionerna i skolan..? Vet inte hur många gånger de nämner att "onani är fullständigt naturligt och inget att skämmas över."
2. För de stackars satarna som anser att otrohet går vid "en blick" som någon här ovan har nämt tidigare så kan jag säga det nu till er så slipper ni leva med falska förhoppningar. Ni kommer ALDRIG att hitta en partner som ni kan ha ett långvarit förhållande med om ni inte ändrar eran syn på otrohet. Skall ni göra som Fritzel och låsa in er respektive i källarn för att inte låta "Hen" se någon annan än er själva? Ge er gärna till känna så polisen snabbt kan komma och fängsla er isåfall.
Punkt!
Vi alla tycker olika, håll det då för dig själv.
Om min partner skulle onanera och må bra, så skulle jag bara bli glad. Det är vad kärlek handlar om... att tänka på sin partners lycka och välmående. Du bör läsa på om vad kärlek och empati betyder... för du har inte förstått det alls. Du verkar tro att din partner ska finnas till för att hjälpa dig att underhålla din egenkärlek (slå upp det ordet också förresten).
Tänk vad glad han blivit om du istället hade frågat om han ville ha lite hjälp med sitt handarbete! DET hade varit kärleksfullt och synnerligen empatiskt (och dessutom högst troligen väldigt känslomässigt vinstgivande)!
Om min partner skulle onanera och må bra, så skulle jag bara bli glad. Det är vad kärlek handlar om... att tänka på sin partners lycka och välmående. Du bör läsa på om vad kärlek och empati betyder... för du har inte förstått det alls. Du verkar tro att din partner ska finnas till för att hjälpa dig att underhålla din egenkärlek (slå upp det ordet också förresten).
Tänk vad glad han blivit om du istället hade frågat om han ville ha lite hjälp med sitt handarbete! DET hade varit kärleksfullt och synnerligen empatiskt (och dessutom högst troligen väldigt känslomässigt vinstgivande)!
Har man en partner varför ska man runka/onanera för när man kan tillfredställa varann ju... Jag och min man har varit tillsammans i 10 år och han har inte runkat av sig en enda gång sedan vi träffades, och jag brukar fråga om han har gjort det någon gång och han svarar "Nej, jag behöver inte jag har ju dig, det är skönare att stoppa den i dig och ha kroppskontakt än att knulla med handen" och jag känner samma sak, har jag en partner som jag har tillgänglig 24/7 klart jag ligger med han än fantasiera och fingerpulla mig ju!
Är det någon här som kommer ihåg Joel Bitar? Ts är fan lik den ungen. Hon måste ha down syndrom. Får man inte ens runka nuförtiden. Hade han bara legat och runkat hela dagarna och drömt om andra kvinnor och aldrig viljat ha sex med henne hade jag förstått henne. Men har han tillfredställt sig själv bara och drömt om henne har han ju knappast gjort något fel eller varit otrogen. Nu får vi allt ta och köpa en hatt till pomperipossa själv för fan.
Vet inte om jag ska skratta eller gråta åt detta..
Hade snubben frågat om sex och du sa nej så att han runkar ist då du inte tänker ge han nått är han otrogen då? Jag menar seriöst du var inte hemma och kunde tillfredsställa han så han runkade o när du väl kommer hem så tillfredsställer du han inte när han sitter naken med kuken i vädret. Nej utan du slänger ut han?
Du förtjänar fan en lavett och leva i ensamhet ditt överkontrollerande freak.
Jag kan ärligt bli både förbannad över kvinnor som inte fattar att bara för att man har ett förhållande, inte behöver ha ett privatliv "för sig själv"!
Låt karln runka, porrsurfa, titta på porrfilm...Skulle en kvinna fatta att han inte gör det för att "byta ut" henne, så skulle många förhållanden hålla och se bra mycket bättre ut än vad de gör..
Jag kommer aldrig fatta tänket hos vissa tjejer! Å jag är tjej själv liksom...