Den jäveln runkade!
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
Har man en partner varför ska man runka/onanera för när man kan tillfredställa varann ju... Jag och min man har varit tillsammans i 10 år och han har inte runkat av sig en enda gång sedan vi träffades, och jag brukar fråga om han har gjort det någon gång och han svarar "Nej, jag behöver inte jag har ju dig, det är skönare att stoppa den i dig och ha kroppskontakt än att knulla med handen" och jag känner samma sak, har jag en partner som jag har tillgänglig 24/7 klart jag ligger med han än fantasiera och fingerpulla mig ju!
Japp är kåt jämt o älskar sex och självklart vill man inte knulla klart man ska få runka/onanera ofc
Har man en partner varför ska man runka/onanera för när man kan tillfredställa varann ju... Jag och min man har varit tillsammans i 10 år och han har inte runkat av sig en enda gång sedan vi träffades, och jag brukar fråga om han har gjort det någon gång och han svarar "Nej, jag behöver inte jag har ju dig, det är skönare att stoppa den i dig och ha kroppskontakt än att knulla med handen" och jag känner samma sak, har jag en partner som jag har tillgänglig 24/7 klart jag ligger med han än fantasiera och fingerpulla mig ju!
Jag förväntade mig att min sambo runkade när han var i behov o jag inte fanns tillgänglig. Det gjorde han väl iofs men tillsammans med en annan kille via en sexpratarlinje. Det var chockerande men skulle aldrig kasta ut han för det. Han visste bara inte vart min gräns gick egentligen. Men han får inte göra om det nu när han vet. Kanske du kan be han att göra det då du inte råkar se det om det var det du störde dig på.Onanera tror jag alla gör å du prova själv kanske du lättare kan förstå honom då.
Bland det bästa sexet jag har haft, har jag haft med nån jag älskar nämligen mig själv. Det är en basal kroppslig funktion som man kan behöva undehålla lite då och då. Jag uppmanar min man att runka då det kan göra honom uthålligare och på det sättet ge oss båda en ännu bättre samvaro. Mitt ex runkade i sängen bredvid mig när han trodde jag sov, han fick gå för att jag fattade att jag inte tillförde något i hans sexliv men att din kille tillfredsställer sig själv när du inte är hemma, det är INTE ONORMALT. En del killar och tjejer onanerar flera gånger om dagen, allt är individuellt. Om du inte har det behovet så ska alla respektera det men då måste du ge respekt tillbaka.
Har du funderat på om han gjorde det när han visste att du skulle komma hem för att han ville ha en enkel väg ut ur ett väldigt ensidigt och dominant förhållande?
Just saying....
Hoppas detta är en trolltråd
Jag skulle faktiskt kunna tänka mig att ge upp runkandet om jag var i ett förhållande men det skulle ju ställa ganska höga krav på henne och hennes förmåga att tillfredsställa mina behov om man säger så. Då finge hon sära så gott som jämt om vi var hemma och jag var sugen och ville hon ändå inte ha sex nån gång ibland finge hon ställa upp med en avsugning eller runka mig allra minst.
Sen skulle jag sluta onanera finge hon också göra det. Den biten kunde jag ta hand om och se till att hon fick komma så ofta hon ville det