Den jäveln runkade!
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
Har man en partner varför ska man runka/onanera för när man kan tillfredställa varann ju... Jag och min man har varit tillsammans i 10 år och han har inte runkat av sig en enda gång sedan vi träffades, och jag brukar fråga om han har gjort det någon gång och han svarar "Nej, jag behöver inte jag har ju dig, det är skönare att stoppa den i dig och ha kroppskontakt än att knulla med handen" och jag känner samma sak, har jag en partner som jag har tillgänglig 24/7 klart jag ligger med han än fantasiera och fingerpulla mig ju!
Herregud!
TS kan inte vara på riktigt. Att onanera är fullkomligt naturligt och ingenting någon annan äger rätten över. Var glad att han runkar till annat och inte knullar annat.
Om detta verkligen är sant och du har slängt ut honom så är du en idiot och han ska nog vara tacksam att han slipper dig.
Sen du som har en man som inte runkat på 10 år trots att han varit superkåt utan dig i en månad:
Antingen så ljuger han eller så har han problem. Eller både och.
Hoppas det är ett ironiskt inlägg, men det är nog tyvärr inte det.
Dessutom är det nyttigt att runka då det eliminerar risken för prostatacancer! Din kille vill leva länge, därför runkar han i smyg eftersom du antagligen bara är bitter ?
Är du rolig i huvudet eller? Alla då menar jag verkligen ALLA killar rinkar även om dom är gifta sambos förlovade har 5 barn.. Alla! Patetiskt.
Haha slappna av lite :)
Visst skojar du?
Vi kvinnor skulle i praktiken kunna gå ett helt liv utan att egentligen ha behov av att komma, rent medicinskt.
En man behöver i regel "tömma" varannan eller var tredje dag. Det bildas liksom nytt hela tiden, som måste ut... Dessutom är det avslappnande.
Jösses!
Han är ju inte precis och doppar den i någon annan.
Det har ingenting med dig att göra.