• Anonym (Förbannad)

Den jäveln runkade!

Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.

• Svar på tråden Den jäveln runkade!
  • Linyana
    Anonym (Förbannad) skrev 2012-02-06 09:13:01 följande:
    Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
    Det här är löjligt. Jag har levt med MIN kropp i 22 år och onanerat själv i många år INNAN 
    jag blev tillsammans med min pojkvän. Om han skulle säga åt mig att inte röra vid puppan,
    av enda syfte att tvätta mig där skulle jag bli chockad. 

Jag får ta på MIN kropp hur jag vill. Men absolut ingen annan än honom!!...  

Att jag rör med MINA händer där nere som sitter allt som allt i EN kropp, så
    kan jag väl inte vara otrogen, eller hur ?

Löjligt att du blir svartsjuk på hans händer, Hur FAN kan du hålla hand med han ?!?! shit.  
  • Sommarbarn86
    har inte läst allt och kanske missat nått men kollade han på porr?? 
    Då blir det en nivå värre 
  • Emelie b

Skakar på huvudet!

Undrar verkligen om du tycker att han inte har rätt till ett eget privatliv.

Allt är inte DU DU DU DU.

Du gör killen en tjänst som slänger ut honom, för nu kan han hitta någon som respekterar honom och hans privatliv.

• Not sure if trolling

Man borde kanske hänga här på familjeliv om det finns såna här underhållande trådar. Jag hittade hit bara för att nån länkade tråden på facebook och det är typ första gången här. Jag hoppas att den som startade tråden är ett troll i alla fall...

• Anonym
    Not sure if trolling skrev 2012-02-06 20:10:44 följande:
    Man borde kanske hänga här på familjeliv om det finns såna här underhållande trådar. Jag hittade hit bara för att nån länkade tråden på facebook och det är typ första gången här. Jag hoppas att den som startade tråden är ett troll i alla fall...
    Har hängt här i ett år av och till, det är som en olycka man kan liksom inte slita blicken. Vänta bara tills du träffar på mammor som tror att lille Alvin dör om han ramlar och skrapar knäna, ambulans direkt.
  • pluralfamilj
    Anonym (Förbannad) skrev 2012-02-06 09:22:22 följande:
    Vi tycker alla olika
    näee... du tycker olika, vi andra är normala.
  • feelings

Alla är vi olika, jag skulle nog inte uppskatta att "komma" på när han gör sitt .. men å andra sidan sett... vem är jag att dömma hans behov ?

Jag har 3½ barn ... ;)
  • Peter Björn

Låt karl runka för fasen! Jävla moraltant!
    Felet ligger inte hos honom utan hos dig som inte kan se efter hans behov!

• Anonym (sex missbrukare)
    Kan förstå dig men slänga ut honom öööh det behöver du inte göra.
    Prata med honom istället och säg vad du känner.
    Om han e kåt så ligg med honom eller hjälp honom eller så kan båda ni hjälpa varandra
    Men vi alla e bara människor.   

Jag har inget imot om min skulle leka med sin helekopter och titta på porr .
    Bara att ta av sig trosorna och leka med   
Svar på tråden Den jäveln runkade!