• Anonym (Förbannad)

Den jäveln runkade!

Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.

• Svar på tråden Den jäveln runkade!
  • Anonym (Wow.)

Wow. Wow. Wow.
    Den mänskliga idiotin, om du blir svartsjuk över att din partner drar i snabeln bör du söka hjälp illa kvickt.

• Anonym (Asroligt)
    Anonym (sluta.) skrev 2012-02-06 21:18:40 följande:
    Fattar inte varför det svider så mycket i ögonen på folk för att man inte gillar att ens partner onanerar.

Jag ser det som otrohet då han fantiserar/ser på andra, isf kan han lika gärna faktiskt HA sex med någon. Det är liksom lika sårande att veta att andra finns i hans huvud.

Jag berättar allting sanningen om att jag inte gillar det. Min sambo har inget emot det och han tittar inte/runkar inte. Vi har vårat sex gemensamt och ingen av oss lider av det - faktiskt.

Om han går med på det, så "tvingar" jag inte honom, utan jag säger hur jag vill ha det, precis som min sambo inte vill att jag sexcamar med folk, för där rör du ju ingen heller så det kan ju inte vara otrohet? ändå är det MÄNGDER som inte accepterar det. Att vuxna människor sitter och dumförklarar folk för att man känner olika är konstigt.

"bättre att han runkar än går till ngn annan" alltså, vad är det för sak att vräka ur sig?
    "missunna honom inte en skön stund" - nej, men missunna då inte den partner när den vill ha sex med någon annan.

Alla människor gör det som passar sitt förhållande. Att klaga på det är löjligt - sen behöver absolut inte alla dela åsikter givetvis.

Till ts,
    Om ni har kommit överens om att han inte ska göra detta och skiter i det får ni helt klart prata om det och försöka lösa det, annars gå skilda vägar.
    Lycka till! 
    Först och främst, TS verkar vara en sadist som förtjänar att leva i ensamhet. Och du som skrev det här, hur fan kan du dra paraleller mellan att sitta i ett hörn och runka, och typ strippa/pulla i webcam (eller vad du nu tycker räknas som "sexcama"), det är ju för fan som att jämföra äpplen och päron, din sjuka lilla människa. Alltså jag förstår inte,hur fan..alltså, va? Låter det rimligt i dina öron eller? Det är som att jag skulle vara lite hungrig hemma,och så komma fram till min sambo i ge henne en riktig jävla karatekick i magen,och så säga "nämen jag fick lite ont i magen, rätt ska vara rätt, jämställdhet, bra skit,jafyfan. Och säg nu för faaaaasiken inte att det DÄR låter rimligt i dina öron,för då tappar jag allt hopp om mänskligheten :D
  • Anonym (Så jävla trött)
    Anonym (Förbannad) skrev 2012-02-06 09:13:01 följande:
    Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
    Onani är naturligt, om du inte visste det. Uppenbarligen vet du inte vad respekt innebär heller.
  • Årsta

herregud existerar den här tråden fortfarande, kom vi inte fram till att han inte runkade utan bara tvättade snoppen snabbt så TS skulle få känna på en ren snopp.

• Anonym (sluta.)
    Yuna skrev 2012-02-06 21:24:39 följande:
    Så du ser aldrig på någon annan? Du fantiserar aldrig om någon annan? Du tittar inte på film och tänker "Gud vad sexig han den där skådespelaren är"? Du tittar aldrig någonsin på andra män i verkliga livet? Om du ser en riktig snygg manlig underklädesmodellaffisch så tittar du inte på den utan tittar automatiskt bort?

Vad är det för fel på dig som tycker att det är otrohet att han ens tittar på andra? Det är respektlöst om han gör det när du är bredvid, men att uppskatta att det finns vackra människor i denna värld är helt normalt och sunt.

Går du runt och tittar alltid ner i marken eller? För hur kan du annars se till att du aldrig tittar på en annan man än din partner?
    :)

Givetvis ser vi andra människor och givetvis tycker vi det finns snygga personer.. Att sedan fantisera om dem sexuellt alt. se dem nakna är en helt annan sak.

Bryr mig itne ett dugg om min sambo ser halvnakna tjejer på film med mig, vi kollar på porr tillsammans men på varsitt håll känns det inte okej, och detta är han väl införstådd med och jag tvingar inte på något sätt.

Nej, jag onanerar inte och nej jag fantiserar inte om andra. Däremot när vi har sex kan vi "fantisera" tillsammans att vi är flera osv.

Vi har även trekanter då och då.

• Yuna
    Anonym (sluta.) skrev 2012-02-06 21:31:15 följande:
    Jag förstår vad ni menar, men återigen - jag har varit fullkomligt ärlig om detta vilket betyder att jag absolut inte hindrar honom. Han får göra vad han vill, men jag kommer inte stanna med honom om han glor på porr.
    Så nu heter det "om han glor på porr"? Vad hände med "om han [ens] tittar på andra"? Insåg du hur idiotiskt det lät?

Så nu är det bara porr han inte får titta på? Eller får han fortfarande inte onanera, fantisera om andra eller titta på andra? Och är du 100% avhållsam från alla nämnda aktiviteterna själv, då?
  • Anonym (sluta.)
    Anonym (Asroligt) skrev 2012-02-06 21:32:50 följande:
    Först och främst, TS verkar vara en sadist som förtjänar att leva i ensamhet. Och du som skrev det här, hur fan kan du dra paraleller mellan att sitta i ett hörn och runka, och typ strippa/pulla i webcam (eller vad du nu tycker räknas som "sexcama"), det är ju för fan som att jämföra äpplen och päron, din sjuka lilla människa. Alltså jag förstår inte,hur fan..alltså, va? Låter det rimligt i dina öron eller? Det är som att jag skulle vara lite hungrig hemma,och så komma fram till min sambo i ge henne en riktig jävla karatekick i magen,och så säga "nämen jag fick lite ont i magen, rätt ska vara rätt, jämställdhet, bra skit,jafyfan. Och säg nu för faaaaasiken inte att det DÄR låter rimligt i dina öron,för då tappar jag allt hopp om mänskligheten :D
    sjuka lilla människa? jisses!
    Han bryr sig inte ett dugg om detta, och vi får väl leva som det passar oss utan att bli kallad sjuk?

Det är precis samma sak enligt mig, du rör ju ingen annan vilket enligt andra är enda gången det är otrohet. 
  • Yuna
    Anonym (sluta.) skrev 2012-02-06 21:34:15 följande:
    :)

Givetvis ser vi andra människor och givetvis tycker vi det finns snygga personer.. Att sedan fantisera om dem sexuellt alt. se dem nakna är en helt annan sak.

Bryr mig itne ett dugg om min sambo ser halvnakna tjejer på film med mig, vi kollar på porr tillsammans men på varsitt håll känns det inte okej, och detta är han väl införstådd med och jag tvingar inte på något sätt.

Nej, jag onanerar inte och nej jag fantiserar inte om andra. Däremot när vi har sex kan vi "fantisera" tillsammans att vi är flera osv.

Vi har även trekanter då och då.
    Vad i... trekanter, helt okej. Titta på andra på gatan, inte okej.

Alrighty then. Bry dig inte om mig medan jag tillkallar männen i vita rockar.
  • Anonym (sluta.)
    Yuna skrev 2012-02-06 21:35:14 följande:
    Så nu heter det "om han glor på porr"? Vad hände med "om han [ens] tittar på andra"? Insåg du hur idiotiskt det lät?

Så nu är det bara porr han inte får titta på? Eller får han fortfarande inte onanera, fantisera om andra eller titta på andra? Och är du 100% avhållsam från alla nämnda aktiviteterna själv, då?
    Tittar på andra går ju inte att undvika, att fantisera eller se på folk i sexuella sammanhang är för mig helt annorlunda.
    Jag är 100% avhållsam för alla nämnda aktiviterna själv :) 
  • Anonym (sluta.)
    Yuna skrev 2012-02-06 21:37:10 följande:
    Vad i... trekanter, helt okej. Titta på andra på gatan, inte okej.

Alrighty then. Bry dig inte om mig medan jag tillkallar männen i vita rockar.
    vartifrån har du fått "får inte titta på andra på gatan" ?

Vi delar vårat sexliv, med fantasier, fler folk, porr osv.
    Vi gör det bara inte på varsitt håll. Vad är såå hemskt med det att jag förtjänar att höra massa skit från er? seriöst?

Vi lever hur vi vill och det passar oss utmärkt, vi har varit ett par i 6 år och vi är precis som andra förutom att vi inte sexar på eget håll. 
Svar på tråden Den jäveln runkade!