• Anonym (Förbannad)

Den jäveln runkade!

Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.

• Svar på tråden Den jäveln runkade!
  • Anonym (Jonas)

Hej du vridne!

Jag undrar...är det Ni som kommit överens om denna regel eller om det är "ni"? Dvs du. Säkerligen i form av ett ultimatum med hot och jox som andra osäkra personer har en tendens att ta till, i rädsla för att inte bli tagna på allvar eller att det dom tycker är helt absurt enligt normen och dom vet om det.

Bland det första du skriver är att alla tycker olika. Jag tänker anta att du är väl medveten om att detta även gäller andra aspekter av det vi kallar vårat jordeliv, såsom tillexempel vad vi har för vana att käka, våra dagliga rutiner, vad som är okej inom ett förhållande osv. Jag drar slutsatsen att den här regeln "Ni" har knappast klubbades igenom på date nr 3 utan antagligen en längre bit in i förhållandet, då han redan fattat tycke för dig och ville behålla det han hade med dig. Uppoffringen var såklart att han inte får följa en av sina absolut grundläggande instinkter eftersom DU tycker att det är otrohet. Det är DU som är egoisten här. Hur DU känner är inte viktigare än vad han känner, okej? Om du tänkt hålla fast vid den agendan så rekomenderar jag att du börjar dra upp den här regeln du har på.. tja, iaf andra dejten, så du slipper sånna här missöden i framtiden tänkte jag! : )

Dock tror jag att antalet tredje dejter du kommer få kommer minska ganska drastiskt. So good luck with that.

Så vill jag veta varför du ens startade den här tråden? 

Min gissning är att du undermedvetet (eller medvetet, du kan va sån) skrev denna tråden i hopp om att få medhåll och för att kunna rationalisera ditt agerande. Varför du valde att skriva allt detta EFTER du dumpat förbryllar mig. Du vill inte ha den "hjälp & råd" som forumet är tänkt att ge, du ville bara ha medhåll från likasinnade fitt-fascister. 

Bara för att du har rätten att tycka olika betyder det inte att du har rätten att tillämpa det du tycker i form av att
    hämma andra människor deras fucking ur-drifter. I sånna fall tror jag du tycker att du är lite viktigare än du egentligen är. 

För att sammanfatta så kan vi säga att: Du tycker utanför normen och det är okej! Men då får du förfan se till att hålla dig till människor som tycker likadant, istället för att "lura" in en kille i ett förhållande som han antaligen kommer ångra ändåi slutskedet. Jag rekomenderar nått högerkristet forum eller en kontaktannons.

"Glad tjej söker kille för soffmys, humpa-bumpa och att styra vagnen i mataffären. 
    Mitt enda krav är att du ej har pälsdjur och tycker att onani = otrohet! Svar till ###"

sen kan du nog utveckla det där lite mer personligt

Eller får du helt enkelt lägga korten på borden i ett tidigt skede.

Du är konstig! 

Puss! /Jonas

• Anonym (Seriöst?)
    Anonym (Förbannad) skrev 2012-02-06 09:21:44 följande:
    Han respekterar inte mig, som jag ser det så har han varit otrogen vi tycker alla olika eller hur och så här känner jag.
    Ingen kille respekterar väl en tjej som INTE tillåter han runka? Vad ska du göra, kedja fast honom i sängen eller?
     De finns 3 lösningar på ditt problem.

1.Låt han runka, problem solved!
    2. Gör slut, hitta en annan och fortsätt att inte känna dig respekterad resten av ditt liv!
    3.Ha sex med han 24/7 så att han inte har tid att göra nått annat!

Bara att välja!

herregud... 
  • Anonym (sluta.)
    Skaylar skrev 2012-02-06 22:02:08 följande:
    Jag tycker de är fel att förbjuda någon att runka och blir så förbannad att hon kastar ut honom pga de men varför skriver alla det på ett sånt otrevligt sätt ?! Har inte iofs läst hela tråden men han måste ju ha vetat att hon inte ville att han skulle göra de och om han inte visste de så är hon ju ännu mer hemsk. Men jag förstår inte varför man måste skriva de på ett otrevligt sätt ?!?!
    Vill bara klargöra att det inte handlar om några förbud. Glad

Förövrigt håller jag med dig.
    Alla människor har olika åsikter och det är väl bara att acceptera snarare än att vara elak. 
    Anonym (Seriöst?) skrev 2012-02-06 21:59:48 följande:
    haha o nej din stackare, jag tror du får göra slut med den killen och hitta en som inte gör så! oh wait... alla gör det!  Du kan väl inte va seriös med detta inlägget? isåfall rekommenderar jag att du blir nunna, de är det enda sättet! 

Sen kan du ju bara vänta 10min så e grabben fit for fight igen, så vad är problemet?
    gah herregud... 

Säger än en gång att jag tycker verkligen synd om dig om du är seriös med detta totalt urfåniga inlägg!

Over and out
    //Ninjafisk 
    Alla?

• Anonym
    Anonym (Förbannad) skrev 2012-02-06 09:21:44 följande:
    Han respekterar inte mig, som jag ser det så har han varit otrogen vi tycker alla olika eller hur och så här känner jag.
    Hahahahaha....

andas...

Hahahaha..
  • Anonym (bläkas)
    Skaylar skrev 2012-02-06 22:02:08 följande:
    Jag tycker de är fel att förbjuda någon att runka och blir så förbannad att hon kastar ut honom pga de men varför skriver alla det på ett sånt otrevligt sätt ?! Har inte iofs läst hela tråden men han måste ju ha vetat att hon inte ville att han skulle göra de och om han inte visste de så är hon ju ännu mer hemsk. Men jag förstår inte varför man måste skriva de på ett otrevligt sätt ?!?!

Det låter väldigt skumt.. sen tycker jag att om man har pratat om det och kommit överens om en sak så är det ju faktiskt ett svek, trots att han kanske inte tycker att det var så farligt. Nu känns det som att TS överdriver lite och ger ingen direkt förklaring förutom att hon tycker att det känns som otrohet. Hur deras överenskommelse ser ut vet man ju inte..
  • HäckHäxan
    Anonym (Jonas) skrev 2012-02-06 22:05:07 följande:
    Hej du vridne!

Jag undrar...är det Ni som kommit överens om denna regel eller om det är "ni"? Dvs du. Säkerligen i form av ett ultimatum med hot och jox som andra osäkra personer har en tendens att ta till, i rädsla för att inte bli tagna på allvar eller att det dom tycker är helt absurt enligt normen och dom vet om det.

Bland det första du skriver är att alla tycker olika. Jag tänker anta att du är väl medveten om att detta även gäller andra aspekter av det vi kallar vårat jordeliv, såsom tillexempel vad vi har för vana att käka, våra dagliga rutiner, vad som är okej inom ett förhållande osv. Jag drar slutsatsen att den här regeln "Ni" har knappast klubbades igenom på date nr 3 utan antagligen en längre bit in i förhållandet, då han redan fattat tycke för dig och ville behålla det han hade med dig. Uppoffringen var såklart att han inte får följa en av sina absolut grundläggande instinkter eftersom DU tycker att det är otrohet. Det är DU som är egoisten här. Hur DU känner är inte viktigare än vad han känner, okej? Om du tänkt hålla fast vid den agendan så rekomenderar jag att du börjar dra upp den här regeln du har på.. tja, iaf andra dejten, så du slipper sånna här missöden i framtiden tänkte jag! : )

Dock tror jag att antalet tredje dejter du kommer få kommer minska ganska drastiskt. So good luck with that.

Min gissning är att du undermedvetet (eller medvetet, du kan va sån) skrev denna tråden i hopp om att få medhåll och för att kunna rationalisera ditt agerande. Varför du valde att skriva allt detta EFTER du dumpat förbryllar mig. Du vill inte ha den "hjälp & råd" som forumet är tänkt att ge, du ville bara ha medhåll från likasinnade fitt-fascister. 

Bara för att du har rätten att tycka olika betyder det inte att du har rätten att tillämpa det du tycker i form av att
    hämma andra människor deras fucking ur-drifter. I sånna fall tror jag du tycker att du är lite viktigare än du egentligen är. 

För att sammanfatta så kan vi säga att: Du tycker utanför normen och det är okej! Men då får du förfan se till att hålla dig till människor som tycker likadant, istället för att "lura" in en kille i ett förhållande som han antaligen kommer ångra ändåi slutskedet. Jag rekomenderar nått högerkristet forum eller en kontaktannons.

"Glad tjej söker kille för soffmys, humpa-bumpa och att styra vagnen i mataffären. 
    Mitt enda krav är att du ej har pälsdjur och tycker att onani = otrohet! Svar till ###"

Du är konstig! 

Puss! /Jonas

Blev lite smått förälskad där känner jag, bra skrivet!
  • Anonym (Skojar Du?)
    Anonym (Förbannad) skrev 2012-02-06 09:13:01 följande:
    Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
    Asså seriöst han kanske inte orkade mer? varför ska man vänta när man kan köra i förvägs.
  • Anonym (sluta.)
    Anonym (Jonas) skrev 2012-02-06 22:05:07 följande:
    Hej du vridne!

Du är konstig! 

Puss! /Jonas

Man är inte konstig för att man inte delar varandras åsikter.
    Jag berättade för min sambo så fort vi hamnade i säng. Han kunde inte bry sig mindre och vi är tillsammans fortfarande efter sex år. 

ultimatum, är ditt ultimatum isf att din partner håller sig trogen? Alla vill vi väl ha ut något av ett förhållande.
    Jag vill inte detta, hur vill du?
    Jag vill såhär!
    okej, då försöker vi hitta en lösning eller så passar vi helt enkelt inte med varandra.

Ts, eller andra som är emot porr SKA inte behöva höra massa skit från andra.
    jag ska inte behöva leva på ett sätt jag inte vill och inte min partner heller.

Vill man inte så behöver man inte. 
  • Anonym (bläkas)
    Anonym (sluta.) skrev 2012-02-06 22:11:51 följande:
    Man är inte konstig för att man inte delar varandras åsikter.
    Jag berättade för min sambo så fort vi hamnade i säng. Han kunde inte bry sig mindre och vi är tillsammans fortfarande efter sex år. 

ultimatum, är ditt ultimatum isf att din partner håller sig trogen? Alla vill vi väl ha ut något av ett förhållande.
    Jag vill inte detta, hur vill du?
    Jag vill såhär!
    okej, då försöker vi hitta en lösning eller så passar vi helt enkelt inte med varandra.

Ts, eller andra som är emot porr SKA inte behöva höra massa skit från andra.
    jag ska inte behöva leva på ett sätt jag inte vill och inte min partner heller.

Vill man inte så behöver man inte. 
Svar på tråden Den jäveln runkade!