Den jäveln runkade!
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
Orkar tyvärr inte läsa igenom hela tråden så denna fråga kanske redan har ställts:
Ställer du upp VARJE gång din partner vill ha sex med dig? Om inte verkar det ju konstigt att han inte får tillfredställa sig själv när han är kåt...
Men å andra sidan.... som sagt, alla har sin gräns, och även om det för mig verkar galet att man inte får onanera så är det inte min sak. Och när man drar gränsen i ett förhållande för vad som är otrohet så har man antagligen kommit fram till nånting tillsammans. TS verkar ju ha gjort detta tydligt, och mannen i förhållandet verkar ju ha godtagit det eftersom han är kvar i förhållandet. Så han var nog väl medveten om att detta skulle anses som ett övertramp och ett svek, och ändå valde han att göra det. Så jo, även om det är galet för mig, så kan jag se det ur TS synvinkel..
Kom hem idag från jobbet och hittade min fru inne på toaletten. Hon grymtade lite lätt samtidigt som hon filade fötterna. Jag förstår inte hur en människa kan vara så egoistisk. Ren och skär otrohet helt enkelt. Har nu slängt ut sliddjuret och tänker leva i celibat resten av livet. Hon och hennes fotfil verkar klara sig bra utan mig.. TS, förstår du hur dum du är? Och kom inte med alla drar gränsen för otrohet olika för att ta sig på kusken är fan inte otrohet. Hade du slängt ut honom om han kliade sig på pungen också? Blir fan mörkrädd.
Jag gick med här nu bara av en enda anledning och det var att kommentera den här tråden för jag måste bara få detta ur mig, tänker inte gå under "anonym" eller nått sånt löjligt, jag står för mig åsikt.
Du min vän, är ju fullkomligt jävla råblåst. Jag hoppas för guds skull att du gör slut med honom så hans lidande kan ta slut. Onani är något så naturligt som att ha sex, det är inget konstigt och det är människor som du som skapar obehagliga tabun som begränsar människan i samhället. Människor som du borde förpassas till en lämpligare plats, som tex.. Ett vakum. Herregud människa! LEV!
OP is a fag.
han kanske fick för lite av dig??
Hmmm så här tänker jag: om Gud inte hade viljan att jag skulle runka så hade han gett mig t-rex armar, eller hur? Stackars t-rex dog ju ut pga detta! Så jag hoppas innerligt att din gubbe (ex-gubbe) sitter och sliter i tjocke-Pelle och möjligtvis att han använde nån av dina tröjor som runktrasa utan du har den minsta aning om det! Karma is a bitch!
Fy fan vilket as förstår att du kastar ut honom, sånt beteende ska man aldrig någonsin behöva stå ut med....hmm jaa jag är jätte ironisk och hoppas för gubbens skull att han drar där i från så fort som möjligt och skaffar sig en normal brud istället
ut med han bara!
OMG! Kasta ut honom genast!!! *styrkekram*