• Anonym (Förbannad)

Den jäveln runkade!

Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.

• Svar på tråden Den jäveln runkade!
  • Plutteli

Om man ska förbjuda sin partner att runka får man fan se till att ställa upp på sex också så det täcker behovet hos partnern. Jag är inte för att ställa upp på sex egentligen men då förutsätter det ju att partnern har rätt att tillfredsställa sig själv iaf.

Äh, lika bra TS att du slängde ut honom, för HANS skull.

• Sanna K

Jag köpte en flechlight till min man... Shit vad han är otrogen efter det ;0)

This bitch bites
  • MagicQueen

Är det inte bättre han sitter hemma och runkar än att gå ut och träffa nån tjej som han har sex med !?!?!

Alla har väl ett behov av att tillfredsställa sig själv, varesig man har partner eller ej, ni som säger emot, då blir jag förvånad... 

Emil 071008 & Jesper 080919
  • Anonym (sluta.)
    liddellpower skrev 2012-02-06 21:46:56 följande:
    Jag gick med här nu bara av en enda anledning och det var att kommentera den här tråden för jag måste bara få detta ur mig, tänker inte gå under "anonym" eller nått sånt löjligt, jag står för mig åsikt.

Du min vän, är ju fullkomligt jävla råblåst. Jag hoppas för guds skull att du gör slut med honom så hans lidande kan ta slut. Onani är något så naturligt som att ha sex, det är inget konstigt och det är människor som du som skapar obehagliga tabun som begränsar människan i samhället. Människor som du borde förpassas till en lämpligare plats, som tex.. Ett vakum. Herregud människa! LEV!    
    Dåså, om det är SÅ naturligt att ha sex borde din partner rimligtvis få ha sex med andra.
    Varför är det okej att neka sin partner en annan människa? Du bestämmer väl inte över honom?

Tycker man kan använda exakt samma resonemang där, varför är det så okej med monogama förhållanden? Vad ger dig rätten att bestämma vem din man ska ligga med?

hade du blivit uppvuxen med att det är okej att din partner ligger med flera hade du antagligen inte brytt dig ett dugg om det, så varför gör du det nu?

(förutsatt att du gör det förstås) =)
  • Anonym (bläkas)
    Yuna skrev 2012-02-06 21:20:35 följande:
    Josse112, det där med Pricken är en av de dummaste jämförelserna jag någonsin hört. Pricken kunde inte rå för att han föddes pricking. Att hata honom bara för att han är prickig är fel. Trådskaparen och DU kan däremot rå för att ni är så dumma att ni tycker att onani är respektlöst mot partnern och att likställa med otrohet.

Vad är det som är så hemskt? Att de vill tillfredsställa sig själva? Så vad händer när någon måste på en tjänsteresa eller liknande? Ska man hålla sig i en vecka? Två? Tre? Eller när någon hamnar på sukhus? Konstakt sjukhussex eller avhållsamhet?

Du kan rå för att du är en idiot. Du föddes inte sådan! Du är inte som Pricken! Du är bara osäker på dig själv. Du verkar tro att om din partner runkar så älskar han inte dig tillräckligt mycket, vilket är ett tydligt tecken på dålig självkänsla. Eller så vill du bara ha komplett kontroll över din partner.

Säg, är du 100% avhållsam från onani när du är i ett förhållande? Du har aldrig svarat på den frågan. Uppsök psykolog för din egen och dina framtida partners skull.
    Nu vet jag att det här inte var till mej men jag ska bara svara lite ändå.. (som det känns för mej). Först och främst har jag inga som helst problem att vara utan sex i månader, har aldrig onanerat (dock försökt men mått så illa att jag lagt av). Sen kan man inte rå för om man har så otroligt starka känslor över en sådan sak som jag har, jag föddes väl förmodligen som idiot då för jag kan inte hjälpa mina känslor. Nu likställer jag inte onani med otrohet alls, utan jag har bara en slags fobi mot det så egentligen kanske jag inte ska säga något.. TS verkar ju dock inte vara helt ok om inte detta bara är ett skämt..
  • Anonym (Seriöst?)

haha o nej din stackare, jag tror du får göra slut med den killen och hitta en som inte gör så! oh wait... alla gör det!  Du kan väl inte va seriös med detta inlägget? isåfall rekommenderar jag att du blir nunna, de är det enda sättet! 

Sen kan du ju bara vänta 10min så e grabben fit for fight igen, så vad är problemet?
    gah herregud... 

Säger än en gång att jag tycker verkligen synd om dig om du är seriös med detta totalt urfåniga inlägg!

Over and out
    //Ninjafisk 

• Anonym (bläkas)
    MagicQueen skrev 2012-02-06 21:58:16 följande:
    Är det inte bättre han sitter hemma och runkar än att gå ut och träffa nån tjej som han har sex med !?!?!

Alla har väl ett behov av att tillfredsställa sig själv, varesig man har partner eller ej, ni som säger emot, då blir jag förvånad... 

Jag tycker inte att man kan jämföra att sitta hemma och runka mot att hitta nån tjej att göra det med. Jag skulle inte vara otrogen för att jag blev kåt och min sambo inte var hemma..
  • Anonym (sluta.)
    MagicQueen skrev 2012-02-06 21:58:16 följande:

Fast vad är det där för resonemang?
    Det är väl bättre att du gör allt din man ber dig om så att han inte är otrogen.

Så kan man ju inte säga, att man måste gå med på något bara för att ens partner inte ska vara otrogen.

Jag har berättat min ståndpunkt för min partner, han har gått med på det och tycker inte att det är konstigt alls. Varför gör jag då fel?

Det är som att ni ska ha ett troget förhållande, ni båda är överens om det, men sedan bryter han det. Är det då DU som har gjort fel? ni var ju överens.
  • Skaylar

Jag tycker de är fel att förbjuda någon att runka och blir så förbannad att hon kastar ut honom pga de men varför skriver alla det på ett sånt otrevligt sätt ?! Har inte iofs läst hela tråden men han måste ju ha vetat att hon inte ville att han skulle göra de och om han inte visste de så är hon ju ännu mer hemsk. Men jag förstår inte varför man måste skriva de på ett otrevligt sätt ?!?!

• Anonym (bläkas)
    Anonym (Seriöst?) skrev 2012-02-06 21:59:48 följande:
    haha o nej din stackare, jag tror du får göra slut med den killen och hitta en som inte gör så! oh wait... alla gör det!  Du kan väl inte va seriös med detta inlägget? isåfall rekommenderar jag att du blir nunna, de är det enda sättet! 

Sen kan du ju bara vänta 10min så e grabben fit for fight igen, så vad är problemet?
    gah herregud... 

Säger än en gång att jag tycker verkligen synd om dig om du är seriös med detta totalt urfåniga inlägg!

Over and out
    //Ninjafisk 

Alla gör inte alls det, däremot väldigt många.. Jag och ett par (mycket få) andra här i tråden onanerar inte och har en partner som inte heller gör det.
Svar på tråden Den jäveln runkade!