Den jäveln runkade!
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
Om man ska förbjuda sin partner att runka får man fan se till att ställa upp på sex också så det täcker behovet hos partnern. Jag är inte för att ställa upp på sex egentligen men då förutsätter det ju att partnern har rätt att tillfredsställa sig själv iaf.
Äh, lika bra TS att du slängde ut honom, för HANS skull.
Jag köpte en flechlight till min man... Shit vad han är otrogen efter det ;0)
Är det inte bättre han sitter hemma och runkar än att gå ut och träffa nån tjej som han har sex med !?!?!
Alla har väl ett behov av att tillfredsställa sig själv, varesig man har partner eller ej, ni som säger emot, då blir jag förvånad...
haha o nej din stackare, jag tror du får göra slut med den killen och hitta en som inte gör så! oh wait... alla gör det! Du kan väl inte va seriös med detta inlägget? isåfall rekommenderar jag att du blir nunna, de är det enda sättet!
Sen kan du ju bara vänta 10min så e grabben fit for fight igen, så vad är problemet?
gah herregud...
Säger än en gång att jag tycker verkligen synd om dig om du är seriös med detta totalt urfåniga inlägg!
Over and out
//Ninjafisk
Jag tycker de är fel att förbjuda någon att runka och blir så förbannad att hon kastar ut honom pga de men varför skriver alla det på ett sånt otrevligt sätt ?! Har inte iofs läst hela tråden men han måste ju ha vetat att hon inte ville att han skulle göra de och om han inte visste de så är hon ju ännu mer hemsk. Men jag förstår inte varför man måste skriva de på ett otrevligt sätt ?!?!