Den jäveln runkade!
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
Vem dumpar någon för att denne runkar?! Det är väl fullt naturligt att runka och det är väl ett eget individuellt val och inte ens sambos val. Om personen i fråga hellre runkar än har sex med en.. jaa då ska det ifrågasättas. Men att känna för att runka ensam hemma är helt okej. Ibland vill man inte ha sex ibland vill man bara onanera.
Det är först när onani har ersatt samlaget som det blir ett problem.
Har bara läst Ts första inlägg.
Jag var tvungen att göra en användare när jag såg detta!
Inget fel med onani, det ägnar jag mig åt minst 5 ggr/vecka och har mer än gärna sex för det.
Att sexet skulle bli sämre gäller nog bara äldre, likaså att den skulle bli slappare?
Sen är det klart som fan att om någon av barna skulle börja skrika att den mjuknar till, det är ju knappast dom man vill tänka på när man gökar!
Sen var det där med vad man fantiserar om när man onanerar. Jag tänker iaf på min sambo, tex senast vi hade sex, någon speciell ställning jag gillar med henne, hennes fina stjärt! :D
Min sambo har en hel del problem med underlivet, blödningar osv. Nu har hon åkt på en cysta på en äggledare också så sex mer än 1 ggr/månad är mer än vad jag kan hoppas på. Så hon har verkligen inget emot att jag fixat den biten själv.
Sen att hon inte onanerar är en annan sak. Jag dömmer inte henne för det, tvärt om. Jag tjatar på att hon ska testa! Fan, skulle jag se henne ligga och ha det gött så klart som korvspad att man hade hoppat på henne utan att ens tänka!
Skulle det vara tvärt om, att hon råkade komma på mig. Då skulle jag nog skämmas ögonen ur mig!
Hahahahahaha ..
Jag försöker förstå trådstartaren o de som sympatiserar med denna, men ingen skriver VARFÖR de tycker att det var fel att runka. Bara art de tycker att det är fel. Varför känns det fel?
idioter.. detta sprids på facebook nu med så alla kommer se de och se era idiotiska inlägg, låt han runka, eller pullar du aldrig?
sluta grina jävla fruntimmer. ställ dig i köket sug hans kuk och va nöjd att han ens tittar åt ditt håll:
Återigen, alla har sina egna åsikter och alla gör vad som passar i deras förhållande - utan att man är det minsta udda eller konstig.
Jag har inte heller dålig självkänsla, vi ser på porr ihop och gör det mesta ihop men vi har inte sex på egen hand.
Jag var återigen, öppen med detta direkt och han accepterade - jag har alltså inte lurat in honom i något.
Detta passar oss och att bli kallad diverse fula ord känns väldigt omoget.
Jag anser inte att jag gör fel då jag inte förbjuder och inte tvingar på mina åsikter/tankar på någon.
Vi har helt enkelt hittat något som passar oss både, och enligt min sambo, lider han inte av att inte leka med sig själv.
Nu har han ju förvisso inte heller en så pass stark sexlust att han överhuvudtaget skulle vilja ens ha sex varje dag.
Har man stark sexlust kan jag förstå att det är jobbigt.
Skulle vi av någon anledning vara utan varandra länge - så ändras givetvis reglerna efter omständigheterna.
Detta passar oss och jag tycker inte alls att vi är konstiga, tvärtom.
Du dumpar honom för att han satt och runkade? Det är ju inte olagligt vet du va? En annan sak om han satt och tittade på porr och runkade, om du förstår vad jag menar, men en runk har väl inte dödat någon..?
(OBS har bara läst TS och inget mer)