• Anonym (Förbannad)

Den jäveln runkade!

Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.

• Svar på tråden Den jäveln runkade!
  • Anonym
    Bye baby Bunting skrev 2012-02-07 03:28:30 följande:
    Nu blev jag nyfiken! Vad i hennes inlägg fann du provocerande? Vad har du för erfarenheter av att vara kvinna?
    Inte lite passivt aggressivt inlägg.
    Jag har aldrig i hela mitt liv tyckt att runk med eller utan porr är otrohet, enligt mig inkluderar otrohet minst en fysisk person som partnern inte har okejat. Jag måhända vara naiv och bakom flötet, men upplys mig gärna...
    "Pang rakt ner i stenåldern" fann jag oerhört provocerande och beslutande mig därför för att svara i samma ton.

Jag har dock aldrig påstått mig ha den minsta erfarenhet av att vara kvinna och inget av det jag säger har grund i att jag någonsin skulle ha varit det så förstår inte vilken roll det spelar i det stora hela.
  • Anonym

Tycker det är lite komiskt att det inte verkar som om många har koll på effekterna och följderna av sin sexualitet. 
    Vid flera tillfällen har jag i tråden läst bland annat att man får mindre sperma av att onanera ofta. 
    Aja här kommer en liten kunskapsbomb till alla där ute...

FAKTA 

1. Spermaproduktionen ökar vid regelbunden utlösning.  
    2. Män som onanerar 5 ggr eller mer i veckan minskar risken för vanliga cancerformer (främst prostatacaner) med upp till 33%.
    3. Det lindrar stress och sänker blodtryck.
    4. Man somnar lättare då kroppen utsöndrar ett sömnhormon i samband med orgasm. 
    5. Minst två orgasmer i veckan ger en 50% mindre risk att drabbas av hjärtattack med dödlig utgång.
    6. Kroppen utlöser ett eget smärtlindrande ämne.
    7. Kroppens immunförsvarar stärks.
    8. Man lever längre och har minskad risk för att drabbas av blodpropp.

Källor:
    http://iform.se/valbefinnande/sex/sex-sa-paverkas-du
    http://web4health.info/sv/answers/sex-autoero-male.htm
    http://www.nyttigt.eu/darfor-ska-du-ha-mer-sex-atta-orsaker-till-varfor-det-ar-nyttigt-att-ha-samlag/
    http://www.aftonbladet.se/halsa/cancer/article10379882.ab

Så varför förneka sin partner njutning och bättre hälsa? 
    Låt gubben få spela lite skinnbanjo och tanten få massera musslan så blir världen en lite friskare och gladare plats.

Tack för mig.
    Adrian 

• Anonym (WTF?!)

@Josse112

helt dum i huvudet, hoppas din sambo/pojkvänn/etc ser vad du är för person och dumpar dig dirr. 

• Bye baby Bunting
    Anonym skrev 2012-02-07 03:32:16 följande:
    "Pang rakt ner i stenåldern" fann jag oerhört provocerande och beslutande mig därför för att svara i samma ton.

Jag har dock aldrig påstått mig ha den minsta erfarenhet av att vara kvinna och inget av det jag säger har grund i att jag någonsin skulle ha varit det så förstår inte vilken roll det spelar i det stora hela.
    Du läste det och bestämde dig för att ignorera det hon skrev i resten av inlägget?
    Det är väl högst relevant för förståelsen av varandras sexuallitet.

Jag har ingen erfarenhet av att vara man, men min nyfikenhet inkluderar främst mannens orgasm. Jag skulle ge mycket för att få vara man för en enda dag och få erfara det.

För att vara on topic tror jag att TS har en svans som räcker för att binda fast alla hennes ungar.
    011000100110111101101111011100000110001001101111011011110111000001100001011001000110111101101111011100000000110100001010
  • Em00

åh, avis på ts, önskar jag också hade så simpla problem för tillfället =(

• Anonym (Folk är idioter)
    Anonym (bläkas) skrev 2012-02-06 13:53:54 följande:
    Jag antar att det här är en trolltråd, har inte orkat läsa.. I mitt förhållande onanerar ingen av oss, jag tycker att det är så vidrigt. Har försökt göra det några gånger men börjar bara må illa. Min sambo har inga problem men att inte få runka, han får ändå sex ofta så jag antar att han inte behöver mer. Jag vet att jag haft tur att hitta en partner som är med på det här. Nu vet jag oxå att jag är konstig som känner så här och går faktiskt KBT behandling mot det men än har det inte hjälpt ett dugg. Får se om jag någonsin kommer över det.
    Nu har jag läst igenom hela tråden. Först för nöjes skull, men sedan för att få lite insikt och förståelse över hur någon kan slänga ur sig en sådan kommentar som TS. Nu är det ganska uppenbart att den personen försökt vara rolig, men det har ändå skapats en diskussion. 

Personligen onanerar jag några gånger i veckan och hoppas att min partner gör detsamma. 

Varje dag jag lär mig och får insikt i något så utvecklas jag som person. Blev därför glad över "bläkas" inlägg, där jag äntligen fick svar. Äntligen någon som öppet berättar om sin situation. Hon har tillsammans med sin partner, varit väldigt öppen, vilket som det låter, har gett upphov till ett förhållande fyllt av tillit och förståelse.  

Det som stör mig är dock personer, som inte har någon förståelse alls, utan väljer att hoppa på och komma med barnsliga och rent ut sagt idiotiska svar till det här:

"Ja du har haft tur. Men jag tror nog han onanerar när du inte är i närheten." 

"Men visst. Din kille ljuger aldrig och du kan se på honom om han har runkat  
    Lev i den tron du. "
    X skrev följande: (signaturer och tider i citat är dolda tills vidare)
    Som sagt har du kanske aldrig varit i ett förhållande på samma sätt som jag. Och min sambo har ljugit ett par få gånger och jag har sett det direkt, vi är väldigt känsliga båda två och jag kan lova dej att han aldrig skulle ljuga om en sak som betyder så otroligt mycket för mej.
    "Men bra. Det är bra att du tror det."

Vad fan är det för fel på personer som kommer med dessa åsikter. Hur vet du hur andras förhållanden fungerar. Varför är din åsikt rätt?
    X skrev följande: (signaturer och tider i citat är dolda tills vidare)
    Det låter nästan som en fobi.
    Bläkas skrev: "jo det är det. och jag får behandling för det så jag kan fungera normalt och inte få panikångest så fort någon skojar om det."
    Lär er något. Det är en fobi. Vissa är rädd för spindlar, andra klarar inte av att onanera. Tråkigt tycker jag, men så är det och det kan väl inte vara så svårt att acceptera hur olika vi är.

Tack "bläkas" för att du har gett mig förståelse. Hoppas du får ett fortsatt underbart liv med din partner. 

Människan är ett geni. Folk är idioter.
  • Anonym (hahaha)

Sitter och skrattar :D

Har tjejen tänkt på att det kan vara hennes fel? Hon kanske är så dålig i sängen att killen måste runka för att ge sig själv lite njutning ibland. Vad kommer sen då? Får man inte gå på stan för att man kan råka möta en snygg tjej där eller ska man säga upp kontakten med alla sin tjej och kill kompisar?

Sen så är det synd om tjejen, blir man förbannad över en sån grej så kommer livet se surt ut fram över ^^.

Mitt tips är:
    Kommer detta hända igen så måste du binda fast honom i sängen och ge honom en vild åktur. Den ska vara så bra att alla filmer han någonsin kommer se är ingenting i jämförelse. WIN WIN

• Anonym

Hahaha!! Verkligen roligt, förstår inte hur du tänker (trots att du försökt förklara)... Min kille får gärna runka. Oavsett om jag är hemma eller inte. Min kille får gärna titta på porr. Oavsett om jag är hemma eller inte. Join in vet ja! :)

Svar på tråden Den jäveln runkade!