Den jäveln runkade!
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
Det mest patetiska är ju att nästan alla som säger att onani inte är okej i ett förhållande gör det anonymt för att till och de fattar att de är så puckade att de inte kan stå för deras OCD öppet.
Du TS, tur han inte hade någon annan som gjorde det ÅT honom, eller han låg med en annan i erat hem. det är en helt annan sak. Vet inte hur många gånger min sambo gjort det här hemma, med eller utan mig. Alltså runkat. Men vadå, sålänge han inte är med någon annan är jag nöjd och tar inte så allvarligt på saken.
Han har väl också ett sexliv utöver erat?
Onani-blä. så du söker egentligen en partner som är ärlig om sin asexualitet?
Ts, Du har mkt starka kontrollbehov (vill tom kontrollera vad din partner gör med sin egen kropp när du inte är hemma). Dessutom är du mkt hotfull, drar dig inte för att tom offentligt hota honom med vad som kan vara grovt psykiskt våld för honom, (att göra slut).
Sök hjälp, och försök att inte ge dig på andra oskyldiga män, du har stora problem.