Den jäveln runkade!
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
Även om nu denna tråd inte är seriös så kan jag inte låta bli att svara alla dessa som tycker att alla som inte gillar sex är onormala.
Jag är också en av dem. Har aldrig haft nån speciell sexlust. Visst har jag sex med min partner och visst får han onanera. MEN jag skulle inte vilja se det..varför vet jag inte. Dock kan vi skoja om det och så..men jag vill inte va delaktig.
Själv är jag noll intresserad av onani. Och porrfilm får mig bara att totalt tappa intresset..har man sett en så har man sett alla..SÅ känner jag och det står jag för. Min sambo vet att jag inte har samma lust som honom och har accepterat det. Han skulle aldrig tvinga mig att ställa upp. Och det har fungerat för oss i snart 18 år.