Den jäveln runkade!
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
Oj vad illa du måste lukta. Om han ej får röra sin snopp (för även att tvätta den kan ju vara skönt lixom) så får ju inte du heller röra dig mellan bena o då kan du ju inte tvätta där lixom
Tur för han att du dumpar han :)
Alltså det finns några naturliga drifter i oss som vi har med oss ända sedan evolutionens begynnelse, och som vi delar med alla andra levande varelser på denna planet:
- att äta/livnära sig
- att sova/vila
- att överleva/försvara oss
- att ha sex/fortplanta oss
Är någon av dessa drifter kraftigt undertryckt, förnekad, eller upplevs som djupt negativ/olustig av en individ, så är det något som inte stämmer med dennes känsloliv.
Så djupt rotade är dessa drifter, att om man inte äter, sover, försvarar sig när så krävs, och/eller inte är det minsta intresserad av sex, så bör man försöka reda ut varför, eftersom då mår man faktiskt inte bra - även om man kanske tror det själv.
Särskilt när det även gått så långt att man blir äcklad av/har ett behov av att förbjuda dessa drifter hos andra.
Jag förstår inte detta riktigt för jag ser onani som något så elementärt i en människas sexualitet (eftersom det är bland det första ett barn gör när denne börjat upptäcka sin sexualitet), att jag på allvar tror att det måste finnas något underliggande problem som gör att en vuxen människa äcklas av att dennes partner onanerar.