• Anonym (Förbannad)

Den jäveln runkade!

Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.

• Svar på tråden Den jäveln runkade!
  • Chazz Michael Michaels
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-07 09:02:25 följande:
    Bra drag i tråden, ser jag. Jag tillhör de som inte gillar onani och avstår från det själv. Dessutom vill jag inte ha en man som onanerar, eftersom handlingen äcklar mig. I denna tråd har jag fått höra att det beror på att jag är dålig i sängen och liknande. Nu är det så att jag inte kan hjälpa hur jag känner det och jag anpassar mitt liv efter det.
        Det har hänt att jag blivit ihop med en man som ljuger för mig i frågan och det har blivit nödvändigt att avsluta förhållandet. Jag har varit ärlig med min inställning, men killar/män jag träffat har inte varit det.

Vem har fel då? 
    Båda. Du för att du ställer orimliga krav, killarna för att de ljuger.
    Ni västerländska män är verkligen helt sanslösa. /Bakvänd
  • Anonym (onani-blä)
    Chazz Michael Michaels skrev 2012-02-07 09:12:21 följande:
    Båda. Du för att du ställer orimliga krav, killarna för att de ljuger.
    Varför är mitt krav orimligt? Jag menar inte att någon ska sluta med något, jag vill träffa någon som är mer som jag.
  • yimby
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-07 09:11:10 följande:
    Jag är inte TS, jag skulle knappast skriva en så tafflig trådstart. Inte heller resonera så som ts gör, mitt problem är annorlunda.
    Ser ingen som helst skillnad mellan signaturernas inlägg, ser bara att den ena behövde medhåll, en ny identisk signatur skapades som sedan hållit tråden levande - en tråd som skulle tvärdö annars. Ingen tog TS på allvar. Det behövdes en side kick...

Vad har du för problem?
  • Chazz Michael Michaels
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-07 09:14:04 följande:
    Varför är mitt krav orimligt? Jag menar inte att någon ska sluta med något, jag vill träffa någon som är mer som jag.
    Därför att du inte äger rätten till killens kropp.

Men i och för sig, är du ärlig från början är problemet kanske inte lika stort som det varit annars. Killen kan ju fortfarande välja att dra därifrån (något jag personligen troligen hade gjort).
  • Anonym (onani-blä)
    yimby skrev 2012-02-07 09:18:34 följande:
    Ser ingen som helst skillnad mellan signaturernas inlägg, ser bara att den ena behövde medhåll, en ny identisk signatur skapades som sedan hållit tråden levande - en tråd som skulle tvärdö annars. Ingen tog TS på allvar. Det behövdes en side kick...

Vad har du för problem?
    Du har uppenbarligen ingen språkkänsla...

Mitt problem är att jag vill ha en man som har samma låga drift som jag.   Jag har avslutat flera förhållanden på grund av äckelkänslor inför mannens drifter och jag har avstått från att inleda nya förhållanden då jag inte orkar med att ha den oron det innebär. Jag har haft många förhållanden där jag försökt pressa fram sexuella känslor, men jag uppskattar det inte.

Mycket möjligt att jag får leva ensam resten av livet, men hellre det än att känna mick äcklad av min partner. 
  • Anonym (onani-blä)
    Chazz Michael Michaels skrev 2012-02-07 09:20:37 följande:
    Därför att du inte äger rätten till killens kropp.

Men i och för sig, är du ärlig från början är problemet kanske inte lika stort som det varit annars. Killen kan ju fortfarande välja att dra därifrån (något jag personligen troligen hade gjort).

Jag kan inte förstå varför han ska ha rätten att lura mig i sådana fall. Han ska äga rätten till mina äckelkänslor?
  • Anonym (onani-blä)
    honkie skrev 2012-02-07 09:20:06 följande:
    Onani-blä. Är du en sån som aldrig säger nej till sex?

Numera säger jag helst nej till sex, förr försökte jag ha vad som beskrivs som ett normalt sexliv.
  • Chazz Michael Michaels
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-07 09:23:12 följande:
    Du har uppenbarligen ingen språkkänsla...

Mitt problem är att jag vill ha en man som har samma låga drift som jag.   Jag har avslutat flera förhållanden på grund av äckelkänslor inför mannens drifter och jag har avstått från att inleda nya förhållanden då jag inte orkar med att ha den oron det innebär. Jag har haft många förhållanden där jag försökt pressa fram sexuella känslor, men jag uppskattar det inte.

Mycket möjligt att jag får leva ensam resten av livet, men hellre det än att känna mick äcklad av min partner. 
    Att äcklas av att någon har sexualdrift... nä, du får ursäkta, men det låter inte sunt för fem öre. Det jag säger nu säger jag inte för att vara elak, men kanske borde du göra som en annan skribent i denna tråd och inse att du kanske behöver professionell hjälp för att ta dig ur detta. Det verkar nämligen som om ni lider av samma fobi.

Observera att jag inte menar att du själv plötsligt måste börja uppskatta sex och onani för egen del, gillar du inte att ha sex eller onanera ska du givetvis inte behöva göra det. Det är när du äcklas av att andra gör det som varningsflaggorna börjar vaja. Sex är trots allt en synnerligen naturlig del av livet.
  • Anonym (håller med)

Jag måste säga att jag håller med TS. Jag vet inte varför men jag blir sårad när min sambo gör det.

Svar på tråden Den jäveln runkade!