• Anonym (Förbannad)

Den jäveln runkade!

Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.

• Svar på tråden Den jäveln runkade!
  • Fidelis ad urnam
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-07 10:40:44 följande:
    Vad snackar du om nu? Alla dras inte främst till andra för att de vill knulla.
    Nej, men de flesta ser sex som en naturlig och viktig del av ett förhållande. 
    Du skrev att personer dras till dig, undrar bara hur. Hur dras "rätt" person till dig?
  • Fidelis ad urnam
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-07 10:41:59 följande:
    Jag vet inte HUR man kan äcklas av det. Jag är sådan bara. Hur jag uppfostrar mina barn behöver du inte bekymra dig om. Det är inte vad tråden handlar om.
    Lämnar du dina barn/ditt barn om de onanerar? De äcklar dig då, eller hur?
    Hur kan du leva med någon som äcklar dig?

• Anonym (onani-blä)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-07 10:42:32 följande:
    Nej, men de flesta ser sex som en naturlig och viktig del av ett förhållande. 
    Du skrev att personer dras till dig, undrar bara hur. Hur dras "rätt" person till dig?

Hur menar du att jag ska kunna förklara attraktion för dig? Jag vet inte varför män dras till mig, vet du varför män dras till dig?
  • Anonym (onani-blä)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-07 10:43:25 följande:
    Lämnar du dina barn/ditt barn om de onanerar? De äcklar dig då, eller hur?
    Hur kan du leva med någon som äcklar dig?

Jag har inte ett sådant förhållande med mina barn, har du det? Jag har skrivit ett antal gånger att jag inte bryr mig om vad andra gör så länge jag inte måste vara ihop med personen. Du läser dåligt.
  • Anonym (Chesty Morgan)

Jag brukar onnanera till tentacler och alla kvinnor jag har varit med är helt ok med det. Du borde se tentacel porr, de e lixom fint. :)

• Anonym (LordCthulhu)

Jag brukar också fantisera om att tentackler våldtar min flickvän. Jag kommer alltid fortast då.
    Undrar om min fru skule gå med på att köpa en bläckfisk... Skulle  vara underbart, har ändå tröttnat på mitt sexliv. 

• Anonym (onani-blä)
    Anonym (LordCthulhu) skrev 2012-02-07 10:57:35 följande:
    Jag brukar också fantisera om att tentackler våldtar min flickvän. Jag kommer alltid fortast då.
    Undrar om min fru skule gå med på att köpa en bläckfisk... Skulle  vara underbart, har ändå tröttnat på mitt sexliv. 
    *fniss*

Detta är alltså normalt, men jag ska skämmas. "Vi gillar olika" så länge man gör det på rätt sätt? 
  • Fidelis ad urnam
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-07 10:46:26 följande:
    Jag har inte ett sådant förhållande med mina barn, har du det? Jag har skrivit ett antal gånger att jag inte bryr mig om vad andra gör så länge jag inte måste vara ihop med personen. Du läser dåligt.
    Självklart har man inte en sexuell relation med sina barn, men du lär väl äcklas av deras sexualitet. Eller?
    Eller lär du dina barn att onani är normalt men säger till din respektive att det äcklar dig? 
  • Anonym (Octopussy <3)

Ja tyker de e bra me tenttaklor för om ja onaniar vil ja ju lixom int att de ska va norrmalt för då blir int ja kåt o då kan int ja runnka lika snappt som ja brukar göra inan ja o min gf såmnar

• Anonym (onani-blä)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-07 10:59:51 följande:
    Självklart har man inte en sexuell relation med sina barn, men du lär väl äcklas av deras sexualitet. Eller?
    Eller lär du dina barn att onani är normalt men säger till din respektive att det äcklar dig? 

Som sagt, jag har inte för avsikt att diskutera barnuppfostran med dig. Men jag kan upplysa dig om att jag inte funderar på mina barns onanivanor eftersom de inte berör mig ett smack. Jag har inte den relationen med mina barn där deras sexualitet behöver ifrågasättas eller diskuteras/granskas. Brukar du göra det?
     Jag funderar heller inte på andra människors vanor, utom i de fall jag lever med en person och får in vanorna i mitt sovrum(eller annat rum bildligt eller bokstavligen som är något av mina rum. Verkar som en sådan förtydling behövs i samspråk med dig!).
Svar på tråden Den jäveln runkade!