Den jäveln runkade!
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
Är du helt seriös? Är du arg på din karl för att han runkade? Snälla ge dig, det är inte att vara otrogen mot dig.
Nu börjar den här tråden spåra ur. Men jag fattar faktiskt inte vissa av åsikterna här. Onani har inget att göra i ett förhållande! Det kanske inte är otrohet men om jag hade en man skulle jag vilja ta hand om honom, helt och hållet! Och nej, jag är ingen hycklare, för jag brukar inte onanera själv. Det har hänt en gång, när jag var tretton, och inte visste bättre. Jag kommer ALDRIG göra om det, det var hemskt! Jag kände en förfärlig ångest i flera veckor efteråt. Vad som hände var att jag nyss hade gjort slut med min pojkvän (Obs, det hade inget att göra med onani) och så satt jag i mitt flickrum under min Daniel Radcliff-poster med bara en morgonrock på mig, och grät, för även om han hade varit tre år äldre var han en av de finaste människor jag träffat! Sen kom min kattunge, smulan in i rummet och hade en banan i munnen som hon liksom släpade fram över golvet och jag började skratta och det var så skönt men då hoppade hon upp på sängen och bananen liksom bara flög in i min fitta! Sen när jag skulle dra ut den var det så skönt att jag bara började dra den in och ut tills jag kom, men efter det fick jag en sån jävla ångest så att usch, nej! Ska aldrig göra om det! Och ingen annan borde göra det heller!
Min privata åsikt är att sex är ovärdigt, lätt löjeväckande och oskönt. Det behöver jag inte berätta för mina barn, lika lite som en pappa behöver tala om att han älskar att munknulla eller kanske förnedra kvinnor. Det är PRIVAT.
Om jag inte kan stå ut med att min man onanerar, är det privat det med. Jag behöver inte ha en anledning-jag bara är sådan. Precis som vissa bara kan tända på speciella fetischer.