Den jäveln runkade!
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
Asså, min kille får runka, men jag gillar det inte, vet egentligen inte varför men jag förbjuder honom inte, försöker bara att inte tänka på att han ibland gör det (för det vet jag att han gör).
Kan förstå om man blir lack ifall killen HELT slutar ha sex med en för att han runkar istället.. men sålänge han fortsätter ha sex med sin tjej lika ofta som vanligt så är det väl inget problem..
Har inte orkat läsa hela tråden, men jag förstår ingenting ärligt talat? Varför skulle det vara så fel att runka när man har en partner?
Herregud!
Hello!
I am from North Korea. I am surfing on a very secret private server.
According to google translate, you are talking about octopussies and mastrubation. I like both of them. Someone one here who want's to se my tentacles?
Hahahaha.... Till låt mig små le.. Hur kan man ens skriva så? Du måste ju va fejk! Här hemma runkar vi och onanera utan varandras tillåtelse. Jag blir så brydd när jag hör detta.. Sen är du säkert en som nästan aldrig ens släpper till. Utan han får bara när du tycker han e värd el förtjänar det el ska avla ungar! Sådana som du ger oss tjejer dåligt ryckte! Låt gubben rynka och sära på benen oftare för han så kanske du slutar va så egotrippad.. Testa sj att onanera utan honom.. Det ÄR skööööönt!