Den jäveln runkade!
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
Jag kan förstå en del som säger att i vissa förhållande så har de bara sex 1 g/mån medan den ena partnerna onanera dagligen, där hade jag med blivit sne, å andra sidan håller jag mig borta från förhållande där man inte kan prata med varandra. Men har man ett sunt och öppet förhållande där man har sex 3-4 ggr/v och dessutom onanerar vid sidan om så tycker jag absolut det är okej med onani!
Jag hade hoppat på min man om jag kommit på honom att onanera, han är ju den som gör mig kåt!!! :)
Hahaha, alltså TS måste ju bara vara ett troll!
Människan har antingen en väldigt skev bild på livet eller har ett extremt behov av att kontrollera andra människor.
Oavsett vad TS har för åsikt över sin mans runkande så tycker jag att TS borde isf lära sig att stå på knä lite mer eller helt enkelt släppa till lite mer för att ha "kontroll" över sin man.
Men jag tror fortfarande att hela denna tråd är bara trollolololol för att starta en debatt mellan asexuella och extremt kåta människor.
Man blir nästan ledsen över ett sånt här inlägg. Det är ju inget fel med att onanera? Killar har sina behov och såvida han inte slutar att ha sex med dig så spelar det väl ingen roll om han tillfredställer sig? Det är ju bara löjligt TS.