• Anonym (Förbannad)

Den jäveln runkade!

Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.

• Svar på tråden Den jäveln runkade!
  • Anonym (onani-blä)
    yimby skrev 2012-02-07 16:00:36 följande:
    Finns det inte dejting-sidor för anti-onani-typer att tillgå?

Om inte kan det vara en affärsidé. Om nu underlaget är så stort som vissa menar på.
    Det finns forum, absolut.
  • Fidelis ad urnam
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-07 15:58:45 följande:
    Vilken dag är dag ett?
    Är du ärlig med din syn på onani och hur oacceptabelt det är, från dag ett?
    Går ni båda in i relationen under samma premisser? Med samma vetskap om "reglerna" vad gäller onani?
    Skit samma om det sker innan ni blir intima. Känslor kan uppkomma långt innan dess.  
  • Anonym (onani-blä)
    yimby skrev 2012-02-07 16:00:36 följande:
    Finns det inte dejting-sidor för anti-onani-typer att tillgå?

Om inte kan det vara en affärsidé. Om nu underlaget är så stort som vissa menar på.

Underlaget är större än vad många inbillar sig. En viss del av befolkningen är asexuell i betydande grad. Av nio miljoner invånare blir det ett stort antal människor som man nästan aldrig talar om.
  • Anonym

Orkar inte läsa alla inläggen.
    Så Du tycker att din man skulle gjort samma sak mot dig om han kom hem och Du låg och onanerade........ Hur FAN är Du funtad?
    Är det onani att dra förhuden fram och tillbaka när man tvättar sig med eller?
    Att onani är att vara otrogen, hur tänker du nu?????
    Du ska ju vara glad att Han inte ÄR otrogen med den skeva synen Du verkar ha på sex och samlevnad
    Att Du sedan påstår att Han inte respekterar Dig, På vilket sätt gör Han inte det?? DU kan inte FÖRBJUDA någon att onanera, Kanske är så att Du inte ger honom så mycket sex som Han vill ha!? Respekterar Du honom då?

• Anonym (onani-blä)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-07 16:01:27 följande:
    Är du ärlig med din syn på onani och hur oacceptabelt det är, från dag ett?
    Går ni båda in i relationen under samma premisser? Med samma vetskap om "reglerna" vad gäller onani?
    Skit samma om det sker innan ni blir intima. Känslor kan uppkomma långt innan dess.  

Vilken dag är dag ett? Jag låter inte någon tro att vi är ett par om inte han vet hur jag är. Blir någon kär i mig långt innan, är det något jag kan styra? Ofta är man i otakt och denena parten har obesvarade känslor.
  • Anonym (Snofsan)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-07 15:58:18 följande:
    Från dag ett? 
    Men vänta här nu..självklart ska man va ärlig och berätta sina avsikter med ett förhållande. Men det är väl ändå inte det först man säger när man träffas...
    - Hej vad kul att träffas...BTW jag äcklas av onani och gillar inte sex..ska vi ha en dejt???

Man kanske vill lära känna personen lite innan man pratar om sånt.
  • Yuna
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-07 16:02:31 följande:
    Underlaget är större än vad många inbillar sig. En viss del av befolkningen är asexuell i betydande grad. Av nio miljoner invånare blir det ett stort antal människor som man nästan aldrig talar om.
    Vad är det här för skitlogik? "Jag är asexuell. Alltså måste alla som vill dejta mig också vara asexuella! För runkar det är det otrohet!".

En bra sak i alla fall: Du kommer troligen förbli barnlös (för sex, usch!). Tack gode Flygande Spagettimonstret för det.
  • Anonym (onani-blä)
    Yuna skrev 2012-02-07 16:24:58 följande:
    Vad är det här för skitlogik? "Jag är asexuell. Alltså måste alla som vill dejta mig också vara asexuella! För runkar det är det otrohet!".

En bra sak i alla fall: Du kommer troligen förbli barnlös (för sex, usch!). Tack gode Flygande Spagettimonstret för det.
    Det är inte frågan om att det är otrohet, för det första. Det är inte mina ord eller min åsikt. Men att ha en relation med en man med vanliga drifter fungerar inte åt något håll, så jag söker en man som är asexuell.

Jag har redan barn, förresten. 
  • Anonym (onani-blä)
    Yuna skrev 2012-02-07 16:24:58 följande:

"Skitlogik"?  Du tycker att jag borde dejta killar som vill ha sex, men inte kan ha det med mig? Det är skitlogik tycker jag.
  • Fidelis ad urnam
    Anonym (Snofsan) skrev 2012-02-07 16:16:17 följande:
    Men vänta här nu..självklart ska man va ärlig och berätta sina avsikter med ett förhållande. Men det är väl ändå inte det först man säger när man träffas...
    - Hej vad kul att träffas...BTW jag äcklas av onani och gillar inte sex..ska vi ha en dejt???

Man kanske vill lära känna personen lite innan man pratar om sånt.
    Inte om man har så pass extrema åsikter. 
    Då gäller det att man är ärlig så att man inte drar in någon i någonting i onödan. 
Svar på tråden Den jäveln runkade!