• Anonym (Förbannad)

Den jäveln runkade!

Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.

• Svar på tråden Den jäveln runkade!
  • Anonym (onani-blä)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-07 16:50:15 följande:
    Lev du ditt liv som du vill, men utsätt ingen annan för det. 
    Du påstår att du är ärlig och jag hoppas det stämmer.  

Vad tror du jag skulle få ut av att ha en man som jag äcklas av? Förklara det.
  • Anonym (onani-blä)
    Strictlybusiness skrev 2012-02-07 16:48:31 följande:
    Det blev en läggning för att det visade sig vara en hel del som avskydde sex.

Men det betyder inte att det är en läggning biologiskt sätt.

Biologiskt är vi skapta för att ha sex för njutnings skull och att reproducera oss.
    Nu kommer någon väl snacka om homosexualitet också, ja det också. Homosexualitet har funnits tok länge. Så försök inte dra in homosexualitet i denna redan tragiska diskussion med en ensam tant.  

När blir man "tant" enligt dig? Jag är 35 och antar att det är en ganska ung tant i så fall.
  • Fidelis ad urnam
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-07 16:50:53 följande:
    Vad tror du jag skulle få ut av att ha en man som jag äcklas av? Förklara det.
    Det faktum ATT du äcklas av någon som onanerar är inte normalt. 
    Att du inte inser själv att det inte är normalt för det hela sorgligt.  
  • Anonym (onani-blä)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-07 16:54:20 följande:

Vilken skada gör det på någon annan?
  • Anonym (onani-blä)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-07 16:54:20 följande:
    Varför i hela friden måste jag tycka om samma saker som alla andra? Jag blir illa till mods av sex och onani, det är inte skönt för mig och jag vill slippa ha det i mitt liv. Hur kan det vara så provocerande?
  • Fidelis ad urnam
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-07 16:56:21 följande:
    Varför i hela friden måste jag tycka om samma saker som alla andra? Jag blir illa till mods av sex och onani, det är inte skönt för mig och jag vill slippa ha det i mitt liv. Hur kan det vara så provocerande?
    Så länge du inte utsätter någon ofrivillig för det så är det inga problem. 
    Berättar du däremot detta innan ni blir ett par, innan ni går vidare, och han accepterar det så är ju allt frid och fröjd. Eller hur?
    Att du däremot skulle dumpa honom, oavsett hur starka dina känslor än vore för honom, långt in i relationen för att han skulle vilja ha rätten att onanera....det är bara skrämmande.  
    Jag tycker att allt du skriver låter som en stark fobi, men du ser inte någonting fel i dina tankar så... 
  • Anonym (onani-blä)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-07 16:59:53 följande:
    Så länge du inte utsätter någon ofrivillig för det så är det inga problem. 
    Berättar du däremot detta innan ni blir ett par, innan ni går vidare, och han accepterar det så är ju allt frid och fröjd. Eller hur?
    Att du däremot skulle dumpa honom, oavsett hur starka dina känslor än vore för honom, långt in i relationen för att han skulle vilja ha rätten att onanera....det är bara skrämmande.  
    Jag tycker att allt du skriver låter som en stark fobi, men du ser inte någonting fel i dina tankar så... 

Vet du, att försöka ha ett normalt sexliv var ytterst smärtsamt och jobbigt många gånger. Att tvinga sig att tänka att det var NORMALT att ha sex och att kämpa emot motvilja och äckelkänslor. Jag är inte skapt för att hysa sexuella känslor, det är inte en fobi. Att jag äcklas kanske beror på att folk propsar på att det är så viktigt med sex.
  • Fidelis ad urnam
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-07 17:03:04 följande:
    Vet du, att försöka ha ett normalt sexliv var ytterst smärtsamt och jobbigt många gånger. Att tvinga sig att tänka att det var NORMALT att ha sex och att kämpa emot motvilja och äckelkänslor. Jag är inte skapt för att hysa sexuella känslor, det är inte en fobi. Att jag äcklas kanske beror på att folk propsar på att det är så viktigt med sex.
    Ja ja. 
  • Aron Meijer

Hej!

Jag finner att din förklaring för din anklagelse är väldigt flummig.
    Du skyller på att  "alla är olika" vilket jag finner otroligt jävla dubbelmoraliskt kommandes från dig.
    Du blir arg på din man/pojkvän för att han tänker olikt dig och väljer att onanera men när folk kritiserar din individualism så är du helt oskyldig.  Men du är ju tydligen också väldigt trångsynt när det kommer till denna saken du glorifierar.

Du kan även inte begära en sån här sak av din man/pojkvän. Det är INTE otrohet att smygrunka. Det spelar ingen roll vad dina åsikter om saken är. Det är, i princip, ett FAKTUM.
    Eller rättare sagt, det är en personlig och mänsklig rättighet som inte angår dig.

Är det att han rör sig själv? Isåfall kan det väl lika gärna vara förbjudet för honom att klia sig i hårbotten.

Detta skrämmer mig lite grann... Detta är förfan en lite fascistiskt av dig. Att du vill bojkotta en kär mans rättighet att ta på sin heliga manslem. Det är ju inte riktigt friskt.

TL;dr Sluta vara en bitterfitta. Och ta inte tillbaks din man. För HANS skull.

[Personliga angrepp: Disabled]

• Anonym

Alltså... Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.

1: Människan (vare sig du är kvinna eller man) är gjorda för att ha sex. Hur tror du annars barn blir till? Storken?
    Och ja, det är ett psykiskt problem om man inte kan genomföra ett samlag. Gå och uppsök en läkare.

2: Om man ska vara väldigt medicinsk av sig, så -behöver- män onanera 1 gång om dagen för att minska risken för prostata cancer.

3: Du kanske skulle tagit hinten? Han kan inte missat att du kom hem, har du tänkt så långt att det kanske var en invit till mer? Han kanske ville att du skulle vara med och onanera framför honom, för att skapa ett nytt intimt ögonblick för er?

Svar på tråden Den jäveln runkade!