Den jäveln runkade!
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
Ursäkta men detta har gjort mig så förbannad att jag reggade mig på den hör sidan.
Vem fan är du som tror att du kan bestämma vad han gör med sin egen kropp?
Jag tror knappast att du och din partner har kommit överens om detta. Som jag fattat det är detta en ensidig regel som du bestämt och sedan krävt att han ska följa. Jag kan endast spekulera i alla sjuka regler du satt upp med denna stackars killen.
Inser du ens att det du gör är i princip samma som de där översvartsjuka pojkvännerna som förbjuder sin flickvän ifrån att träffa sina kompisar? Du är till och med värre då onani är ett mindre hot än vänner. Man kan töja ut "otrohet" på många sätt men onani är inte en av dem.
Detta är inget normal. Detta är inget som du kan ursäkta med att olika människor har olika krav på sina relationer. Han håller dessutom uppenbarligen inte med dig. Du är en översvartsjuk satmara med dåligt självförtroende och sjukligt kontrollbehov. Du behöver hjälp, inte sympati.
Killar i fertil ålder har ett behov av utlösning 1-40 gånger i veckan. Även om du skulle vilja ha sex så mycket är det knappast så att han pallar med det. För killar med högt sexbehov är onani en nödvändighet psykiskt sett.
Hade han onanerat dagligen och sedan knappt haft sex med dig - kanske. Men nu är han utkastad för att han gjort det en gång i smyg.
Jag tror genuint och med hela mitt samvete att denna killen kommer må bättre utan dig.
"Mänsklig asexualitet (ej att förväxla med asexuell reproduktion) är att leva fysiskt fullständigt utan att känna sexuell attraktion till en annan människa och betraktas av många som en typ av sexuell läggning.[1][2] Asexualitet som mänsklig sexuell läggning har endast uppmärksammats sedan slutet av 1900-talet, och endast ett fåtal vetenskapliga studier har definierat och studerat företeelsen. Statistiskt uppskattas drygt 1% av individerna i en population vara asexuella.[3]""
En procent av befolkningen är ganska många, så jag är knappast den första ni stött på.