• Anonym (Förbannad)

Den jäveln runkade!

Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.

• Svar på tråden Den jäveln runkade!
  • Anonym (Orka?!)

Älskar hur en tråd som så uppenbart bara var påhitt lyckats skapa en sådan livlig diskussion. Faktum är att det finns människor som äcklas/tänder/inte bryr sig vad de gäller onani. Som jag förstod det i trolltråden hade båda parterna pratat om onani och kommit överens om att det inte var okej. Det rör sig väl snarare om ett förtroendebrott än otrohet. Man får väl klassa det som otrohet om man vill men jag tycker det är helt fel ord på det. Tänk om killen/tjejen tänker på dig medan han begår brottet? Då är han alltså otrogen mot dig med dig själv? Tidsparadoxer är banne mig lättare att utreda.

Hur som haver så tycker jag trollet har rätt till sin egen (om än skruvad) uppfattning om hur det skall vara. Har de bestämt att onani inte är tillåtet så har de väl bestämt det. Jag har t.ex. noll tolerans på droger, vilket min sambo vet (inte för att hon är i riskzonen precis), och vårt förhållande skulle därför effektivt och smärtfritt ta slut om något sådant skulle dyka upp. Har hon varit otrogen? Har jag rätt att ställa ett sådant ultimatum? Ja det tycker jag men hon har exakt samma rätt att neka och välja att gå sin väg.

I det här fallet är det inte tjejen det är fel på utan killen. Hur i h-vete kan man gå med på att vara med någon som förbjuder en från att onanera. Speciellt om man nu ändå vill göra det? Och hur kan man sedan va så förbannat kass att man åker dit? =)
    Personligen önskar jag att min tjej onaner (LÄS: utforskar) sin kropp mer ofta !

• Phandoraz
    Anonym skrev 2012-02-06 10:09:50 följande:
    Låter riktigt skoj, tur du slänger ut han för hans egen skul.  Som om du aldrig onanerat själv eller tänkt tanken.

Om bàda har gàtt med pà att inte onanera i förhàllandet, är det ju inte att beröva nàgon fràn nàgon rättighet. Man har dà valt detta själv. Om man senare under förhàllande, känner att ens egna tankar, känslor och behov har förändrats. Kan man ju prata om detta med sin partner, sà att den andre vet om denna förândring, och har en ärlig chans att vara med i tankegàngen och känslorna angàende det ämnet. Sedan vet vi ju inte om det finns nàgot mer bakomliggande med det hâr problemet. Kanske var det här droppen som fick bâgaren att rinna ôver, pga problem innan.

Jag var ihop med ett utav mina ex i tvà och ett halvt àr. Jag âr vâldigt sexuellt aktiv, och har svàrt att hitta en man som kan hàlla samma tempo som jag. Därför föredrar jag att den jag är ihop med inte runkar, dà jag redan vill ha mer sex än vad han vill. Att onanera för en kvinna, är fysiskt annorlunda än var det är för en man. En kvinna kan komma hur mànga gànger som helst, medan en man är mer begränsad.
    För mig handlade det om att när mannen onanerar, har vi mindre sex. Därför gillar inte jag det.
    Jag är alltid väldigt öppen om denna àsikt fràn början, och om han känner att detta inte är ok, har han rätt att säga sà och avstà fràn denna bestämmelse.

Jag utför bàde oralsex, runkande och sex varje till varannan dag. Om han känner att han fortfarande vill ha mer, eller ibland hellre runkar än att ha sex, sà âr det upp till honom. men han vet var jag stàr i saken.
    Han som jag var ihop med i tvà och ett halvt àr, sa att han inte onanerade. ändà hade vi bara sex en gàng i veckan. Jag màdde dàligt över det, och vi pratade om det flera gànger. Jag var sà otroligt kär och beroende av honom, och kunde inte lämna honom. Sedan efter tvà och ett halvt àr, slank det ur honom under ett bràk, att han onanerat sedan vi blev tillsammans. Nästan varje dag. Till mig hade han sagt att han inte var en sàdan sexuell människa.
    Jag hade kämpat i flera àr med honom, efter att jag fick veta det gjorde jag slut.

Vissa vill inte att ens partner ska onanera, anledning är varierande. Att man tycker olika, är inget fel. Att ifràgasätta nàgons àsikt är ocksà helt normalt och tillàtet. Men man ska försöka göra det med öppna ögon och öppet sinne, inte bara smutskasta sàdant som âr annorlunda än ens egen uppfattning.
  • Anonym (WTF?)

Antingen så är han trött på dig i sängen för du är så himla kass, eller så ger du inte tillräckligt med sex? svårt att att inse att män har behov? 

• Lakey69

Så det är respektlöst att runka men respektfullt att kalla sin partner för "Den Jävlen"?

"Get a life" 

• Chazz Michael Michaels

Kan ni som hävdar att bara för att man runkar innebär det automatiskt att man har mindre lust till riktig sex försöka komma in i matchen?

Ni västerländska män är verkligen helt sanslösa. /Bakvänd
  • Wittra
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-07 17:03:04 följande:

Vet du, att försöka ha ett normalt sexliv var ytterst smärtsamt och jobbigt många gånger. Att tvinga sig att tänka att det var NORMALT att ha sex och att kämpa emot motvilja och äckelkänslor. Jag är inte skapt för att hysa sexuella känslor, det är inte en fobi. Att jag äcklas kanske beror på att folk propsar på att det är så viktigt med sex.

har läst alla dina inlägg och du verkar asexuell, dvs saknar intresse för sex och känner ingen drift eller behov. Fine!! Men kan du snälla för helvete att döma folk som faktiskt gillar onani, sex, oralsex, analsex eller vad det kan vara? i sådär 59045894 sidor här i tråden har du tjatat om att du minsann inte hindrar andra från att göra si eller så inom sexlivet.

Du hindrar ingen fysiskt men ditt eviga mässande om hur äckligt det är är precis lika dömande. Sluta kalla oss som gillar sex och onani för äckliga! Jag hyser den största respekten för att att man inte gillar sex eller vill ha det, men då förväntar jag mig samma respekt tillbaka.
    Dina inlägg är ju enormt dömande och kritiserande. Trist och helt befängd attityd. Skärp dig nu för fan. Gå ur denna tråden, det handlar ju om sex och onani...så hur står du ut att vara här? Du diskuterar ju inte heller? Bara kommer med massa dömande och kallar oss för saker.  
  • PrimitivMan

Men det är väl en självklarhet att onani är otrohet eller hur? Otrohet är det ju om man har sex med någon annan än sin partner och det har man ju vid onani! Dessutom med någon man (oftast) älskar ännu mer så det är känslomässig otrohet.

Is sex dirty? Only if it's done right
  • Anonym (onani-blä)
    Wittra skrev 2012-02-07 18:07:20 följande:

har läst alla dina inlägg och du verkar asexuell, dvs saknar intresse för sex och känner ingen drift eller behov. Fine!! Men kan du snälla för helvete att döma folk som faktiskt gillar onani, sex, oralsex, analsex eller vad det kan vara? i sådär 59045894 sidor här i tråden har du tjatat om att du minsann inte hindrar andra från att göra si eller så inom sexlivet.

Du hindrar ingen fysiskt men ditt eviga mässande om hur äckligt det är är precis lika dömande. Sluta kalla oss som gillar sex och onani för äckliga! Jag hyser den största respekten för att att man inte gillar sex eller vill ha det, men då förväntar jag mig samma respekt tillbaka.
    Dina inlägg är ju enormt dömande och kritiserande. Trist och helt befängd attityd. Skärp dig nu för fan. Gå ur denna tråden, det handlar ju om sex och onani...så hur står du ut att vara här? Du diskuterar ju inte heller? Bara kommer med massa dömande och kallar oss för saker.  
    Visa var jag beskriver någon som äcklig. Du förstår inte skillnad på sak och person, alldeles uppenbarligen.
  • Equal

Man måste väl ändå få ha ett sexliv med sig själv, knappast otrohet utan fullkomligt normalt!

• Anonym (hehe)
    Anonym (Orka?!) skrev 2012-02-07 17:22:05 följande:
    Älskar hur en tråd som så uppenbart bara var påhitt lyckats skapa en sådan livlig diskussion. Faktum är att det finns människor som äcklas/tänder/inte bryr sig vad de gäller onani. Som jag förstod det i trolltråden hade båda parterna pratat om onani och kommit överens om att det inte var okej. Det rör sig väl snarare om ett förtroendebrott än otrohet. Man får väl klassa det som otrohet om man vill men jag tycker det är helt fel ord på det. Tänk om killen/tjejen tänker på dig medan han begår brottet? Då är han alltså otrogen mot dig med dig själv? Tidsparadoxer är banne mig lättare att utreda.

Hur som haver så tycker jag trollet har rätt till sin egen (om än skruvad) uppfattning om hur det skall vara. Har de bestämt att onani inte är tillåtet så har de väl bestämt det. Jag har t.ex. noll tolerans på droger, vilket min sambo vet (inte för att hon är i riskzonen precis), och vårt förhållande skulle därför effektivt och smärtfritt ta slut om något sådant skulle dyka upp. Har hon varit otrogen? Har jag rätt att ställa ett sådant ultimatum? Ja det tycker jag men hon har exakt samma rätt att neka och välja att gå sin väg.

I det här fallet är det inte tjejen det är fel på utan killen. Hur i h-vete kan man gå med på att vara med någon som förbjuder en från att onanera. Speciellt om man nu ändå vill göra det? Och hur kan man sedan va så förbannat kass att man åker dit? =)
    Personligen önskar jag att min tjej onaner (LÄS: utforskar) sin kropp mer ofta !
    Men för första gången har min vänner länkat en FL-tråd på Facebook - det måste betyda att det är en helsikes bra trolltråd, även med FL-mått mätt.

Håller för övrigt med dig i all (om man bortser från att jag har en man).
Svar på tråden Den jäveln runkade!