Den jäveln runkade!
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
Älskar hur en tråd som så uppenbart bara var påhitt lyckats skapa en sådan livlig diskussion. Faktum är att det finns människor som äcklas/tänder/inte bryr sig vad de gäller onani. Som jag förstod det i trolltråden hade båda parterna pratat om onani och kommit överens om att det inte var okej. Det rör sig väl snarare om ett förtroendebrott än otrohet. Man får väl klassa det som otrohet om man vill men jag tycker det är helt fel ord på det. Tänk om killen/tjejen tänker på dig medan han begår brottet? Då är han alltså otrogen mot dig med dig själv? Tidsparadoxer är banne mig lättare att utreda.
Hur som haver så tycker jag trollet har rätt till sin egen (om än skruvad) uppfattning om hur det skall vara. Har de bestämt att onani inte är tillåtet så har de väl bestämt det. Jag har t.ex. noll tolerans på droger, vilket min sambo vet (inte för att hon är i riskzonen precis), och vårt förhållande skulle därför effektivt och smärtfritt ta slut om något sådant skulle dyka upp. Har hon varit otrogen? Har jag rätt att ställa ett sådant ultimatum? Ja det tycker jag men hon har exakt samma rätt att neka och välja att gå sin väg.
I det här fallet är det inte tjejen det är fel på utan killen. Hur i h-vete kan man gå med på att vara med någon som förbjuder en från att onanera. Speciellt om man nu ändå vill göra det? Och hur kan man sedan va så förbannat kass att man åker dit? =)
Personligen önskar jag att min tjej onaner (LÄS: utforskar) sin kropp mer ofta !
Antingen så är han trött på dig i sängen för du är så himla kass, eller så ger du inte tillräckligt med sex? svårt att att inse att män har behov?
Så det är respektlöst att runka men respektfullt att kalla sin partner för "Den Jävlen"?
"Get a life"
Kan ni som hävdar att bara för att man runkar innebär det automatiskt att man har mindre lust till riktig sex försöka komma in i matchen?
Men det är väl en självklarhet att onani är otrohet eller hur? Otrohet är det ju om man har sex med någon annan än sin partner och det har man ju vid onani! Dessutom med någon man (oftast) älskar ännu mer så det är känslomässig otrohet. ![]()
Man måste väl ändå få ha ett sexliv med sig själv, knappast otrohet utan fullkomligt normalt!