• Anonym (Förbannad)

Den jäveln runkade!

Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.

• Svar på tråden Den jäveln runkade!
  • Anonym (meh)

nej man behöver inte lätta på trycket vad jag så vet, men vissa killar gör det innan man ska ha samlag med sin partner för hålla sig längre. så var väl det han gjorde för han ville kanske ha lite kul den dan:) Så TS du borde frågat han varför innan du drar för snabba slutsatser...Han kan ju också testat om han har problem där nere också...kan nog komma på 100 anledningar till som du har nog inte tänkt på.

• DarkLink

Min pojkvän är på annan ort, skickade det här smset nyss: "om du runkar ikväll så dödar jag dig"
    Svaret: *asg*

Ja jag har berättat om den här knäppa tråden :)

• Trollmaster
    Anonym (Förbannad) skrev 2012-02-06 09:13:01 följande:
    Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
    Jag tycker att du ska ge honom en riktig omgång, sådär ska man inte behandla sin partner. Det betyder ju att han inte är nöjd med dig ju 
  • Joel 580

Shit alltså, hur jobbigt skulle det inte vara om kvinnan ska pilla varjegång man vill ha orgasm, hon skulle fan tvingas följa med till jobbet och allting, nej du som gjorde ämnet, du kommer tröttna på att pilla på snopp om du är så avundsjuk^^

• Anonym (Prästinnan)

Både i kristendomen och faktiskt också i islam googlade jag mig fram till att kyskhet innebär att man enbart har samlag och sexuell njutning med sin partner.

Så det kan ju vara så att man har den synen på det hela och därför tycker att det är som otrohet om den andre i sin ensamhet onanerar.
    Då lika illa som att lova att inte kolla på porr men sen ändå sitta och göra det.
    Alla situationer kan ju blekna till den grad där allt är okej, men om man i ett förhållande ser väldigt lika på något och utger sig för att trivas med det så kan jag tänka mig att det blir som ett svek.
    Själv har jag fått lära min man att onanera är lagligt, okej, helt frivilligt osv osv då han skämdes så pass mycket att han led av det.... Just pga av religion i grunden, kristen sådan!!!

Måste påpeka inför alla här inne, att vad du gör med DIN kropp ska vara DIN ensak även om du har partner. Om din partner tror att du hamnar i helvetet för att du gör en sån sak så får de stå för denne.

Din kropp, ditt liv, dina val!

AMEN!!!

• Ostinho

HAHAHAHA ÄRLIGT TALAT?? Är detta en seriös tråd alltså? På riktigt? Om svaret är ja, så har jag ett par följdfrågor till TS: Är du riktigt som du ska vara? Vem tror du är nöjdast nu, du eller han? Förstår du vilken tjänst du har gjort honom? Nä, nu går jag och runkar, och jag tänker dessutom tala om det för min fru! Hoppas inte hon lämnar mig..........

• Frontline
    Brooke skrev 2012-02-07 22:57:45 följande:
    Rätta mig om jag har fel.

Men måste inte killarna lätta på trycket lite då å då för att inte "ta skada" eller hur jag nu ska uttrycka mig?  
    Ta skada vet jag inte om man kan göra, men får jag inte lätta på trycket ibland så kan jag få en ofrivillig och den brukar som regel alltid hamna i sängen när man sover och har nån mysig dröm
    Inte alltid så kul att börja torka bort det mitt i natten...
    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • debattören

Ack, detta moraliska förfall! 

Nä, men visst, om min man satt och runkade i tv-soffan när jag kom hem från jobbet kanske jag skulle tycka det var lite ofräscht (onani i allmänhet är ju inte så jävla attraktivt, objektivt sett). Man får ju ändå ha den goda smaken att inte trycka upp sin självbefläckelse i ansiktet på folk, höhö) men jag FÖRUTSÄTTER att han har sex med sig själv ibland. 

Jag skulle tycka det var läskigt att ha sex med någon som inte ens vågade ta på sig själv. :/ Det bådar ta mig fan inte gott för det som komma skall, skulle jag nog tänka då. 

• Putte11
    Frontline skrev 2012-02-08 00:04:27 följande:
    Ta skada vet jag inte om man kan göra,...

Förstör inte en bra, nyttig och användbar story nu.
Svar på tråden Den jäveln runkade!