Den jäveln runkade!
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
hahahaha det här var roligt....
ehh... Kastar du ut honom för att han tillfredställer sig själv? Vad är det för jävla "händerna-på-täcket"-mentalitet?
Alla har väl rätt att onanera? Förstår faktiskt inte problemet.
Jösses vilket problem.....är väl upp till var och en att tillfredställa sig själv eller inte.
Helt ärligt, Jag runkar kontinuerligt. Tycker det är en bra och avkopplande grejj bara, I bland till nyheterna och i bland när jag dricker kaffe. Skulle min flickvän komma hem när jag är mitt uppe i mitt Masterrunk så kan även hända att hon tar över. På så sätt kan jag hålla fjärrkontrollen i ena handen och Kaffemuggen i andra handen.
Förbannad skulle hon aldrig bli. Tycker mest att trådskaparen låter fullkomligt rabiatfeministisk.
Fantastiska nyheter.
Jag "kom på" min man med att runka för fullt när han tog ett långt bad för några veckor sen. Jag tyckte så synd om honom och jag skämdes som en hund. Jag hade ingen rätt att trampa in i badrummet när jag visste att han låg i badet, det spelar ingen roll att vi äger huset tillsammans, är gifta och har två barn ihop. Det var hans egna tid och om han vill onanera när han badar ska han få göra det. Jag skämdes som en hund för att jag såg hur generad han var över att jag "kommit på honom". Jag kan säga att jag aldrig mer gör om det, och jag hoppas han fortsätter onanera på egen hand :) Och vad gäller dig TS, du har ingen rätt att bestämma över din gubbe, vad han får göra och inte göra med sin egen kropp. Då är det nog lika bra att ni går skilda vägar så han träffar någon som respekterar honom.
om du inte är redo att ersätta hans själv-tillfredsställelse med någon bättre än han själv kan ge till sig själv så ska du inte klaga över det.
samma sak gäller med sex, om du inte är redo att ge honom det bästa sex han kan få så ska du inte tro annat än att han kommer att vara otrogen.
det är väldigt likt ett företag, kunden vill ha det bästa, och om du inte är redo att ge kunden det bästa så ska du inte ha något med någon kund att göra överhuvudtaget. och ifall du ger kunden det bästa så kommer kunden att komma tillbaka.
med andra ord: om du runkar din pojkvän och är redo att göra det när han är kåt så kommer han garanterat att tillochmed vänta tills du kommer hem, och om du inte orkar då så väntar han väl tills nästa dag.
Följdordningen är enkel för killar: Knull > Avsugning > Avrunkning > Självrunkning
Ha det så kul och se din pojkvän med någon bättre än dig själv :]
Men lilla lilla lilla gumman. Asexualitet är något man väljer själv, inget man kan tvinga på någon annan. Förmodligen så var inte HAN asexuell eftersom han runkade när du inte var hemma.
Ni kan ju inte ha gått in i förhållandet på lika villkor. Han kanske var kär i dig men inte vågade berätta som det var? Och istället för att gå till någon annan så valde han att spela lite skinnbanjo i sin ensamhet.
Och tro fan att han gjorde det, du låter som högklassens torrboll. Anta att jag hade haft en karl som sagt till mig att jag inte får fingra på mitt bär, så tro fasen att jag hade gjort det bara för att det är MIN kropp och JAG som bestämmer över den. Och absolut skulle jag tänja på gränsen när jag visste att han skulle komma hem. Spänning är ju det bästa som finns haha.
Hade jag kommit på en karl så hemma hos mig så hade han nog blivit våldtagen. Men det är ju bara jag det ;)