• Anonym (Förbannad)

Den jäveln runkade!

Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.

• Svar på tråden Den jäveln runkade!
  • HeatOn
    Glad
    Jösses vilken tur jag har en tjej som man kan vara sig själv med!

Tänk på den en stund era kristna/religiösa troll för jag och min bättre hälft
    gör allt tillsammans och det har med KÄRLEK att göra.

Inte nån kontroll-fobi eller annat skit som man måste häva ur sig på ett forum.
    Lägg upp runk-statusen på Facebook ist så blir det nyheter för Aftonbladet också!

Jävla idioter! Har ni ingen respekt för att vara tillsammans???

Eller har ni glömt kärleken?!
  • EmilyB

Hihi tråden lever ännu!
    Grattis till Årets Trolltråd. 

• Anonym (ha ha ha)

Shit vilket troll TS är, men det har troligen konstaterats redan, så det blev rätt humor över det hela.

Förresten du TS, du sitter vid datorn nu, fy fy fy, du bedrar din man, fy fy.

För övrigt, rätt fantastiskt hur intresserade folk är att kommentera i totalt värdelösa idiot-trådar, men när det är folk som verkligen behöver hjälp, läste om en som mådde skitdåligt och skrev här, nu lever inte han längre RIP, han tog sitt liv strax efter jul, hur som helst, han fick inte många som skrev och de som skrev, de tryckte mest ner han ännu mera i form av elaka ord, otrevliga kommentarer om hur patetisk han var och värdelös etc.......

• Anonym (Ha!)

Åååh, vad är det med folk? Har man inte rätt till sin egen jävla kropp för att man är i ett förhållande? Otrohet är respektlöst, att ha sex med en annan människa än sin partner, men att röra vid sin egen kropp..? Får killen lov att röra vid snoppen så vida han inte drar bak förhuden med högre hastighet än fyra drag i minuten? Var är gränsen? Måste han sitta ner när han kissar då, för att undvika att bli beskylld för onani?

Killen borde skatta sig lycklig över att bli av med dig, vilken jävla bitch man får vara. Lycka till med att få ett varaktigt förhållande med den attityden. Du är fan inte bättre än de män som anser att de äger sin kvinna.

• Anonym (onani-blä)
    Myreality skrev 2012-02-07 22:53:32 följande:
    Men lilla lilla lilla gumman. Asexualitet är något man väljer själv, inget man kan tvinga på någon annan. Förmodligen så var inte HAN asexuell eftersom han runkade när du inte var hemma.
    Ni kan ju inte ha gått in i förhållandet på lika villkor. Han kanske var kär i dig men inte vågade berätta som det var? Och istället för att gå till någon annan så valde han att spela lite skinnbanjo i sin ensamhet. 

Och tro fan att han gjorde det, du låter som högklassens torrboll. Anta att jag hade haft en karl som sagt till mig att jag inte får fingra på mitt bär, så tro fasen att jag hade gjort det bara för att det är MIN kropp och JAG som bestämmer över den.  Och absolut skulle jag tänja på gränsen när jag visste att han skulle komma hem. Spänning är ju det bästa som finns haha. 

Hade jag kommit på en karl så hemma hos mig så hade han nog blivit våldtagen. Men det är ju bara jag det ;)

Nu blandar du ihop ts med mig...
  • Anonym (Men lägg av)
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-08 07:18:52 följande:
    Nu blandar du ihop ts med mig...
  • Anonym (onani-blä)
    Anonym (Men lägg av) skrev 2012-02-08 07:28:25 följande:

Vad menar du med det? TS är inte asexuell, TS vill förbjuda sin man att onanera. Jag är asexuell och vill ha en man som är likadan.
  • Frontline
    Putte11 skrev 2012-02-08 00:34:36 följande:
    Förstör inte en bra, nyttig och användbar story nu.
    Ville inte skrämma frågeställaren men jo man kan ju i värsta fall drabbas av en baklängesinflammation i snorren om man inte tömmer regelbundet.
    Och det resulterar ju allt som oftast i att hela paketet svartnar för att inom 1-2 veckor ramla av helt enkelt.
    Men får man vård i tid så kan man ju rädda så pass mycket att man kan konvertera om till att få ett kvinnokön, men även där finns ju en biverkan.
    Dom som har konverterat blir hatiska till alla som onanerar för dom får nån svartsjukepsykos och tror att alla som gör det är notoriskt otrogna...
    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Anonym (onani-blä)
    Frontline skrev 2012-02-08 08:44:41 följande:
    Ville inte skrämma frågeställaren men jo man kan ju i värsta fall drabbas av en baklängesinflammation i snorren om man inte tömmer regelbundet.
    Och det resulterar ju allt som oftast i att hela paketet svartnar för att inom 1-2 veckor ramla av helt enkelt.
    Men får man vård i tid så kan man ju rädda så pass mycket att man kan konvertera om till att få ett kvinnokön, men även där finns ju en biverkan.
    Dom som har konverterat blir hatiska till alla som onanerar för dom får nån svartsjukepsykos och tror att alla som gör det är notoriskt otrogna...
    Så om man inte onanerar men har sex kan snorren ruttna och trilla av?
    Jag har läst mycket skojigt, men detta var nog skojigast.  Sen tömmer sig snorren spontant om man inte har sex, så något ruttnande behöver man nog inte vara rädd för.
  • NPeters

Jag och min sambo har det uttalat svart på vitt att onani är som otrohet i vårat förhållande. Det är inte så att vi måste ha vaginalt sex hela tiden, utan känner han för att bli avsugen exempelvis ställer jag upp på det och tvärtom. Varför jag satt den gränsen är pga mitt otroligt låga självförtroende och för att jag inte kan kontrollera situationen annars. Samt att jag anser att är vi på olika håll i världen ska vi båda ha lika mycket att längta till. Visst, detta funkar inte för de flesta, och jag vet att vårat beslut är pga mig och mina problem, men alla är olika.

Svar på tråden Den jäveln runkade!