Den jäveln runkade!
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.

Hihi tråden lever ännu!
Grattis till Årets Trolltråd.
Shit vilket troll TS är, men det har troligen konstaterats redan, så det blev rätt humor över det hela.
Förresten du TS, du sitter vid datorn nu, fy fy fy, du bedrar din man, fy fy.
För övrigt, rätt fantastiskt hur intresserade folk är att kommentera i totalt värdelösa idiot-trådar, men när det är folk som verkligen behöver hjälp, läste om en som mådde skitdåligt och skrev här, nu lever inte han längre RIP, han tog sitt liv strax efter jul, hur som helst, han fick inte många som skrev och de som skrev, de tryckte mest ner han ännu mera i form av elaka ord, otrevliga kommentarer om hur patetisk han var och värdelös etc.......
Åååh, vad är det med folk? Har man inte rätt till sin egen jävla kropp för att man är i ett förhållande? Otrohet är respektlöst, att ha sex med en annan människa än sin partner, men att röra vid sin egen kropp..? Får killen lov att röra vid snoppen så vida han inte drar bak förhuden med högre hastighet än fyra drag i minuten? Var är gränsen? Måste han sitta ner när han kissar då, för att undvika att bli beskylld för onani?
Killen borde skatta sig lycklig över att bli av med dig, vilken jävla bitch man får vara. Lycka till med att få ett varaktigt förhållande med den attityden. Du är fan inte bättre än de män som anser att de äger sin kvinna.
Jag och min sambo har det uttalat svart på vitt att onani är som otrohet i vårat förhållande. Det är inte så att vi måste ha vaginalt sex hela tiden, utan känner han för att bli avsugen exempelvis ställer jag upp på det och tvärtom. Varför jag satt den gränsen är pga mitt otroligt låga självförtroende och för att jag inte kan kontrollera situationen annars. Samt att jag anser att är vi på olika håll i världen ska vi båda ha lika mycket att längta till. Visst, detta funkar inte för de flesta, och jag vet att vårat beslut är pga mig och mina problem, men alla är olika.