MrsC74 skrev 2012-03-03 09:33:58 följande:
Men kära nån Merwinna. Du förstår väl att du har fel när ingen annan i tråden håller med dig. ? Önskedröm ? Nä. Jag skiter fullständigt i om folk har tatueringar eller inte. Jag bedömer människan och det borde du med göra. Tycker faktiskt väldigt synd om dig. Din åsikter och tankar är så mossig.
Och vet du jag. Jag har en kollega. Hennes mamma och hennes kollegor gav sig själva och sina societetsväninnor på Östermalm tatueringar i förelagdaspresent. Hör och häpna !!!! Helt utanför din norm. Oj oj. Hur ska det gå för dessa damer ???
Jag har flera vänner som tillhör vad du skulle kalla överklassen med synliga tatueringar. Hur ska det gå för dem i samhället? Tja... Just nu går det lysande.
Vakna upp och kliv ur grottan. Välkommen till 2012 !
Kunde du inte langa fram något bildbevis..? Då tycker jag att du ska sluta påstå saker om enskilda namngivna personer! Angående de där kvinnorna på Östermalm, så gissar jag i så fall på att de inte är födda och uppfostrade där. Utan att de är golddiggers som lurat rika äldre män att gifta sig med dem. Och nu lever som lyxhustrur och har tråkigt och söker nya kickar och uppmärksamhet... Kan typen!