• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Fröken positiv

LL: Jo en lottovinst skulle sitta fint

Nu lämnar jag över staffettpinnen till Zeke och hoppar i duschen. (Vilket otroligt pantat uttryck. Är det någonsin någon som har hoppat i duschen! ? )

Sedan är det shop 'til you drop!

• Majblomma12

Nä, jag är väldigt grann där jag sitter, ska ni veta. Not!

Jag och pyret mår bra. Det blev ingen druva, det blev ett pyre. Druvan funkade likso´m inte.

Tänkte fakitskt på det, det kommer bli ett väldigt rännande ner i källaren till tvättstugan, lite orolig för hur jag ska lyckas balansera både knodd och tvättkorg utan att fara på näsan utför...

• Zeke sur

J får väl bära den ena. Eller har ni så ni måste boka tider??

• Zeke sur

Det är nog det som FP tycker är det bästa med vår flytt. At vi flyttat från 3 vån med tvättning i källaren till enplans!

• Majblomma12

Ja, så är det Zeke. Bokning av tvättstuga. Fast J är seriös blivande pappa. Han har ställt oss i intressekö för större lägenhet, alternativt hus, så vi får hem diverse fina objekt till påseende. Dyrt, men fint. Köper vi större, eller hus, får vi ju vår egen tvättstuga.

• Zeke sur

Det är värt en del extra!!!
    Men det är klart ni hade redan ett jätte bra läge sånt är ju också värt en del!!

Ska köra ner några kaniner i halsen så återkommer jag om några minuter!!

• Liten Leo

Iors, då ska du låna min mammabaddräkt! Oj så tjusig men blir i den... Ingen delfin direkt, mer som en knölval...

• Majblomma12

LL, var köper man sån? Jag ska börja simma med mamma nästa vecka, och jag provade min gamla, men den var ju på tok för "kort" i fram.

• Liten Leo

Det finns inga på H&M och liknande nu för det är inte säsong. Jag köpte min i en butik på Karlavägen, "Grow in life" de har också en webbutik som du kan beställa ifrån. Jag köpte en av märket "Tet a tet" i färg grå och svart pris 529:- (!) men det var bara den som fanns i min storlek i höstas. De har även en i märket "Anita maternity" som finns i svart och är ca 100:- billigare.

Kolla på www.growinlife.se

Men det finns nog andra också. Jag orkade bara inte leta.

• Liten Leo

Iors - En i min vattengympagrupp köpte en bikini på Åhlens fast större storlek än vanligt och med boxertrosa samt överdel som du knyter så det finns plats att växa (för gosse vad man växer). Hon tycker att det fungerar kanon men jag trivs bättre med baddräkt, känner mig minde naken då och vill inte att folk ska stirra på min mage

Svar på tråden Dansa med vargar 2