• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Amadea

Hello brudar!
    Trodde jag var själv här så jag har börjat härja i allas GB.

Sammet klart det kommer att gå bra. Du har ju redan gjort ett VUL.
    De som ofta får tråkiga nyheter, då har fostret dött tidigt!!
    Hoppas du kan scanna in dina bilder så vi får se

• Sammet

Ja, får vi fina bilder med oss hem så ska jag göra ett försök att få in dem på FL.
    Hade nog tänkt att inte göra det, men jag kommer vara så glad och stolt att jag nästan spricker
    Ska jag vara ärlig så blir det nog gubben min som får göra jobbet, jag är riktigt korkad när det gäller datorer, det tar lååååååååååååång tid för mig att lära

• Amadea

Min make scannade in våra bilder. Nog för att jag säkert skulle fixa det men det går såååååå mycket snabbare om han gör det

Så vad heter erat monster i magen då

Fia jag hänger här så mycket jag kan nu
    Få väl sms:a dig när det hänt något. Så kanske du kan informera i tråden
    Det brukar ju ta ett par dagar innan man är hemma igen

• Sammet

Jag säger HAN och gubben säger BEBIS.
    Roligare än så blir det inte

• Amadea

Jo bättre kan ni

Blev så sugen på att renovera våran lilla toa i källaren i dag när jag var på toa på fiket på stan. Ha mosaik på väggarna i någon fin färg. Men jag tror inte det blir just nu dock

Nu ska jag nog loggat ut & ringa mamsen.

See you

• Betty2

Det är bra Amadea, jag var rädd att vi inte skulle få se dig mer när du slutade jobba.

Önskar alla en fortsatt härlig helg!

• Sammet

Vi får väl komma på något bättre då... kanske vi får inspiration på UL:et.
    Trevlig helg!

• Betty2

Sammet: Jag trodde att ni kallade honom/henne för makaronen? Var det inte så, efter VUL?

• Zeke sur

Vi tog med Videokamera på de sista 2 UL och det blev relativt bra resultat på första försöket. Andra hade dom en sämer maskin och det kan ha spelat roll för då blev det inte bra!!!

Nu har vi shoppat!!!!
    Barnsäng + skötbord av märke Stokke (begangnat)!!!!
    + taklampa +div små kraffs

Svar på tråden Dansa med vargar 2