• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • isop

Den gröna draken är sjuk. Bläää för att vara förkyld. Idag ska jag och maken och kika tapeter & golv, vi ska börja repa vårt nuvarande kontor... Tänkte att det behövde en omstylning Känns som en bra del i procesen, att våga & tillåta sig planera för kommande tider.

Kram på er alla!

• Zeke sur

Såg att IKEA börjat med golv igen!!
    Dom har parkett till nästan oslagbara priser!!

• Majblomma12

Nu ska åsnan rusa ner pås tan. Mamma ska vara smakråd för inhadlande av mammakläder. Kram på er, Isop, krya på dig gumman - vad härligt att få inreda abrnkammare, det finns det inte plats för här.

• Zeke sur

Då var det bara du och jag kvar då LL!!

• Zeke sur

Nu ska vi dra ner på staden vi med!!!

Ha det gott!!!!!

• Amadea

Försökte titta in här i går eftermiddag med då var det segare än KOLA.......
    Besöket hos BM visade att mitt blodtryck fortsätter att sakta öka. HAde 150/95-100.
    Ska till henne på måndag igen...

Nu ska jag se om det finns något att läsa i kapp

• Amadea

Jag har redan varit på stan
    Smällt i mig en Latte & en jättemuffins & då menar jag JÄTTE

Maken har beställt ADSL nu & vi skulle få grejerna om 3-5 veckor. Så då hoppas jkag på att Mini är här & jag kan surfa med er

• Sammet

Vad gott det låter med latte och muffins i JÄTTEformat!

På tal om omstyling så håller jag på att röja mitt "lekrum" för att få in en vävstol!
    Här ska vävas mattor

På fredag är det dags för UL...Jag är faktiskt lite orolig...tänk om det inte...eller.....fast det går säkert bra...eller hur!?

• Betty2

Det är klart att det går bra Sammet! Jag skall tänka på dig hela dagen. Här kommer en peppningskram!

Vad kul att det var så mkt att läsa ikapp i dag (för en gång skull ).

Amadea: Du får fortsätta rapportera efter bm-besöken. Hoppas blodtrycket inte stiger mer nu och att du snart har mini hos dig! Vad bra att ni har beställt ADSL.

Svar på tråden Dansa med vargar 2