• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Zeke sur

Tillbaka mätt och belåten!!

• Majblomma12

Jag är likadan, LL. Min mage ska INTE vara bar, den ska skyddas och helst ska det vara lösa tunikor och bylsiga tröjor över den. Gud nåde den som bara rusar fram och börjar tafsa. Snart kommer någon få en rak höger, jag lovar.

• Zeke sur

FP är likadan Ior!
    En teori! Eftersom det är mest kvinnor som gör så, taffsa tillbaka fast lite längre upp så kommer dom nog på att det är opassande!!

• Majblomma12
    Sant, Zeke, det är kvinnor som gör så. Ingen man skulle få för sig att göra så, tror jag.

Folk kjag känner kan få känna, om de frågar först. Men att bara börja ta på en annan människa, utan att först fråga, det tycker jag är väldigt oförskämt faktiskt!
  • isop

Hejsan!

Tråden är ju full av "gamla" godingar online så jag måste ju bara ge er en bamsekram
    Hoppas att ni alla, gravida & ogravida får en härlig dag!

Isop

• Fröken positiv

Ior: Såg en tröja på babyprofsen där det istället för "bebis" längst ner var en stoppskylt och texten rör inte min mage!
    Den fanns inte i min storlek annars hade jag köpt den. Avskyr att bli tafsad på

• Liten Leo

Ja, usch för smygande, smekande händer som kommer när man minst anar (om det inte är makens förståss ) Vad är det för fel att fråga först? De som inte tafsade förr behöver inte göra sig besvär nu heller bara för att jag har mage!

• Majblomma12

Hej Isop!

Hur mår vår gröna drake?

• Zeke sur

Hej Isop!!
    Detg samma till dig!!

• Liten Leo

Hej Isop raring! Har inte hunnit uppdatera mig på dig. Måste rusa in i din DB. Är sååååå nyfiken. Du är ju i väntans tider!

Svar på tråden Dansa med vargar 2