• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Hstintan

Betty: vet inget om boken, tyvärr. Är det han som skrivit da vinci-koden? Har inte läst den heller. Än.

• Emm73

Mm, det var bara jag och syrran, och då jag var tio flyttade vi.

Har inte läst annat än DaVinci-koden av Dan Brown, men den tyckte jag om så jag undrar egentligen över samma sak?

• Hstintan

Hurra!
    Ska umgås med min systerdotter imorgon. Vi ska shoppa och gå på bio. Sen sover hon här Mysigt!

Det är bra att ha många syskon som ynglar av sig. Då kan man ju låna några barn ibland

• Betty2

Japp, det är han som skrev Da Vinci-koden. Den var bra. Har även Änglar o Demoner, men den har jag inte läst än. Den här nya (i alla fall ny på svenska tror jag) heter "I cirkelns mitt".

Det låter härligt med syskonbarn Stintan. Jag har bara en bror och han har inga barn än.

• Hstintan

Jag har tio syskonbarn!!!
    Hon är fjorton och stencool jag vet, mossigt uttryck men jag är ju gammal och ute

• Hstintan

Nu ska jag poppa lite popcorn och pussa på sportnörden och gulla med fegkatten

Ses någon annan dag

puss på er!

• Majblomma12

Förlåt, jag fastnade i letandet efter en länk.

Jo, jag var (och är) en bokmal. När jag var liten älskade jag Beatrix Potter, Totte och Barbapapa. Sen, när jag lärde mig läsa själv (jag var fem då jag skrev egna "böcker" till mamma) var det Ronja Rövardotter, Bröderna Lejonhjärta, Mio min Mio, Allra käraste syster, Kulla Gulla och Anne på Görnkulla som var favoriter.

Angående vampyrer så MÅSTE jag ju bara se den, även om den fick dålig kritik. Jag menar, man måste ju bara älska intentionen - en svensk vamprulle!

Seize the moment, 'cause tomorrow you might be dead
  • Hstintan

väntar spänt på recensionen efter vamp-filmen

anne på grönkulla, det var en beundransvärd flicka Och Lilla huset på prärien-serien var det en lycka att bära hem från bokbussen (jo, vi hade sådan )

gnatt på er och läs inte för länge

• Hstintan

Nu är det Jordan på tv. Undrar om Zeke kollar eller om han är upptagen till Max...

Svar på tråden Dansa med vargar 2