• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Hstintan

aha, det var därför Betty försvann också
    sluttjatat från min front idag. NU loggar jag ur ... Är en sån där som hänger kvar på festerna alldeles för länge också

• Majblomma12

Ah, glömde ju Lilla Huset-serien. Bra, men lite träig emellanåt.

Sov gott, vargdansare, ses på söndag.

Seize the moment, 'cause tomorrow you might be dead
  • Betty2

Helt rätt Stintan, jag fastnade framför Jordan. Undrar oxå om Zeke kollar på det nu, misstänker att han kommer missa ett antal avsnitt.

God Natt alla och ha en riktigt härlig helg!

• Zeke sur

På Amadeas begäran

M föddes 17/2 kl 04.14
    Vägde 3460g och var 52 cm lång

Resten av infot överlåter jag till FP när hon orkar sig hit igen!!
    Lite sömn och mycke matning gör att ni tyvärr får vänta lite!

Natti natti världen!!

• Java

Puss kära krakar och trevlig helg!
    Nu har H repat sig lite och jag mår också bättre. Har dock inte varit inne på FL på länge. Ingen tid, och ingen prio är den största anledningen. Men här har det varit så roligt heller.

Har tyvärr ingen ork att läsa tillbaka alla inlägg sedan sist. Så med detta vill jag iaf önsk er alla en trevlig helg!!!!!

Zeke: LOVE till dig och dina två hemma

• Lajsa
    Hej alla!
    Hoppas det funkar...annars bli jag Gråter i ögat.
    Ville bara kika in och ge er en stor

I PANNAN!

Hoppas ni får en underbar helg!
    Ensam är stark med varandra är vi starkare
  • Grisen81

Zeke sur: bra jobbat på min namnsdag SANDRA!!!

asså detta är ju hemskt jobbigt!Jag tappar mer o mer hår i pannan..nu är den riktigt hög tänk om jag blir flintis!!!
    Det blir ju bara värre och värre. Från förra veckan är det stor skillnad.. jag som egentligen har så fint tjockt hår... det har jag i för sig fortfarande där bak..alltid något..suck..
    Numera heter jag DR.PHIL!!!!!

fick ta blodprover hos doktorn igår..får svar på torsdag.

• Betty2

Java: Härligt att höra att du äntligen mår bättre, och lille H oxå. Det har allt varit lite tomt här på FL utan dig.

Lajsa: Det var en stor fin .

Grisen: Jobbigt med håret. Hoppas de snabbt kan ta reda på vad det beror på och att det inte blir värre.

Svar på tråden Dansa med vargar 2