• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Java

natt natt Amadea och dröm sött om mig!!

Stintan: du glider alltid in för att säga att du skall glida ut igen ....vi vill ju ha dig här en stund!! Skulle jag "noppa" benen, skulle jag behöva 27 dagar på mig! Gud vilket jobb!!!! ....tacka vet jag rakhyvel eller krämen (vad den nu heter??)

• Java

Ja, bilens utrymme är viktigt för vagnen. Annars måste ni göra som vi. Köpa ny bil. Och då blir det en dyr vagn Håller med TEM alltså.

• Hstintan

Iors: VA! Har DU den filmen

Färdignoppad. Men kära Java, jag använder inte pincett utan en Silkepil Annars skulle det ta resten av mitt liv för det kommer ju strax upp nya igen. Har ett sånt evighetsprojekt med mina ögonbryn

Och det tog inte så lång tid denna gång för jag gjorde en fuskvariant i lördags så det var bara att jaga de som inte lossnade då Så nu ser jag ut som en prickig korv om bena istället.

• svartaskalman

Puss å kram å nyp i stjärten på er alla!

• Java

Stintan: resten av ditt liv....men du jag fattade faktiskt att du använde siklepilen ....men det är den som tar 27 dar för mig Pincetten skulle ta livstid för mig med.

Nu minns jag ditt gamla inlägg: nått istil med.... ovanför knäna där tar det fart det var så rolig kommentar. Nu minns jag den inte. Bannat också!! .... men den kommentaren spelar iaf i samma division som prickis "rumpan äter upp mina trosor".

• Hstintan

tänk vilken kamp man har. Fattar inte att jag inte har förlikat mig med att jag är en halvapa än.
  • Hstintan

Ett nyp i framstjärten då SS. Av M alltså Man vet aldrig vad kvällen har i sitt sköte ...

• Java
    ....toka....och det beukar du säga till mig ....
  • Hstintan

nu måste jag nog gå ner och killa M lite under hakan
    Din då Java, har han somnat? Väck honom då med lite svala nypande fingrar

gonatt snygging!

• Lajsa

åsnan in med bilden NU jag vill titta Snaälla jag var och svävade på andra sidor...sorry

Svar på tråden Dansa med vargar 2