• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Lajsa

lajsa ledsen i ögat...vill se åsnan annars kan jag inte sova i natt

• Java

nopp, min snygging är vaken  Men det blir inget nyp ikväll!! har ingen lust med H 20 cm ifrån sänghalmen, och dessutom skall han sova snart för att orka med jobbet.

Jag har ju vårdnaden om er också ....så jag måste ta mitt ansvar för er mina fosterbarn!!

Näe, nyp blir det sällan nuförtiden, men det kan hända även när man fått barn!! Men inte lika spontant....för oss iaf!! Vi msåte nog bättra oss på nyp-frpnten. Så kärleken inte stannar vid sällskap och trygghet!...oj, så personlig jag blev!!

• Lajsa

Ja vad är nyp för nåt????
    Då man försäker få till det så kräks jag.
    Jissös att man börjar må illa av mat och lukter men av sin egen man då är det kris
     han får inte komma för nära då kräks jag

• Java
    din gamla spytrasa!!

fast det spelar ju tydligen ingen roll. jag har aldrig spytt, men inte blir det nyp ändå?!
  • Majblomma12

Jag spyr på mig själv, så gubben får knappt peta på mig. Inte lätt att känna sig sexig i den här valrossutstyrseln.

Viktiga frågor: hur tusan bär man sig åt för att klippa tånaglarna, raka ben och gren och fila fötterna i nionde månaden? jag börjar få seriösa problem med detta redan nu.

Seize the moment, 'cause tomorrow you might be dead
  • Java

nej ikväll får det bli trallan för hans del....om han vill ha nått

• Lajsa

Åsnan du har väl en darling som kan göra det åt dig annars kan du ta hårbortagningskräm och vandra runt som mig så tar det ett tag innan det kommer tillbaka

• Java

ior: det fixar man själv!! jag gjorde allt kvällen innan gick hur bra som helst! det man i värsta fall inte kommer år får man väl skita i!? men jag lovar er att man når det mesta, bara man får lite tid på sig!!

• Lajsa

Ska berätta åt er vad som hände Betty, Isop och lalli höll på att dö.
    I alla fall så har jag alltid rakat bikinilinjen men alltid fått plitor som kliat så en polare rekomenderade hårborttagnings kräm och givetvis testade jag krämen. Smorde in bena, underarmarna och bikinilinjen för jag ville ju vara fin då jag skulle på VUL på kliniken

Hann göra massor av nytta medans krämen gjorde sin verkan så jag sprang runt i huset givet vis med handuk om mig och sen när jag skulle ta bort krämen började jag med benen och tänkte detta var ju grymt bra tills jag kom till bikinilinjen
    Det hade ju smetat ut över hela musen så jag blev ju helt kal vilket inte var meningen. Höllppå att dö då jag gjorde VUl dagen efter
    nu använder jag  trosor som skydd så nu blir det bara bikini linjen

Svar på tråden Dansa med vargar 2