• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Majblomma12

Aldrig i livet att J ska behöva klippa mina tånaglar eller fila mina fötter! Får väl gå till salong vid akut kris. Skulle i o f s vara skönt med lite professionell fotvård. Igår råkade jag hugga mig i tån med saxen, när jag kämpade för att nå = blodvite.

Seize the moment, 'cause tomorrow you might be dead
  • Majblomma12
    Är det du, eller, Lajsa!!!

Java, med dina lååånga ben och armar kanske det funkar, men med de här stumparna så når jag ju ingenstans.
  • Lajsa

Hopas ni fick ett gött skratt för ett gött skratt förlänger livet
    Nu ska jag gå sova är mer död än levandes.
    Håll tummarna för mig och Sunshine i morgon... börjar bli lite nervös.
    God

• Lajsa

Åsnan hur går det med naveln... min man har navel fobi och jag har ett svagt minne att dsu också har det. Visade en bild på en gravid mage som hade värre än prickens navel och han höll på att dö...hoppas jag får en stor böld t navel så jag får retas lite med han

• Majblomma12

Lajsa, min navel har blivit beytdligt grundare, men ännu inte poppat. Man kan ju hoppas att det fortsätter så. Fast det är ju lång tid kvar, trots allt.

Ska också natta snart, sambon har redan gått och lagt sig.

• Java

lajsa: när man får planerat snitt är det just så mkt som måste tas bort! inkl musen Så jag såg nog ut som dig, fast mitt var meningen.

Tummarna finns hos dig!!

ior: har svårt att tänka mig att långa ben är en fördel!? jag har ju inte mer "gånggärn" på dom för att dom är långa. Men jag vet inte? det är iaf inte enkelt, men det brukar gå etfet ett tag.

• Majblomma12

Nej, i o f s. Det är ju sant. Men du kanske är lite smidigare än jag, vem vet? Nu skriker karln. Sov gott.

• Java

nja, det tror jag inte!?...smidig är inte det "folk säger om mig"

Svar på tråden Dansa med vargar 2