• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • TEM

Synd att jag missade fläsket Lajsa, men än kan det väl inte synas något. Det är ju bara en liten klyftig mandarin därinne :.-D

• Majblomma12

Jo Lajsa, det har min chef också sagt. Men hon kan ju inte veta med säkerhet...

Seize the moment, 'cause tomorrow you might be dead
  • TEM

Vi har träffat de en gång. Fick en känsla av att den ena kan vara rätt fräsig mot barnen. Sen har jag tusen argument som nog kan ha att göra med att jag är lite yrkes skadad. Jag vill ha utbildade pedagoger runt mitt barn. De ska kunna se om något inte stämmer och så sånt man lätt missar som mamma och pappa för att barnet är ju alltid perfekt för en själv.

• Lajsa

ja du är nog yrkes skadad
    Ta då kommunalt inte för att det är någon säkerhet att dom är pedagoger.

• TEM

Finns bara ett som jag kan tänka mig besökte det i går det är kommunalt och de blandar  inte åldrarna hur som helst. Älsklingen måste få säga sitt också har lovat att ge dagmammorna en ny chans. Har nog ångst att jag ska bli tvungen att börja jobba och lämna bort min bebis efter sommaren det står mer om det i min blogg.

Svar på tråden Dansa med vargar 2