• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Majblomma12

Jag var ju tvungen att fota fläsket!

Seize the moment, 'cause tomorrow you might be dead
  • Lajsa

Jisssös mina vänner att vara nervös gör susen för en trög mage
    jag håller på att dö nu. Ni MÅSTE vara här efter 14:00 ni fr inte göra annat och inte jobba

• Majblomma12

Sorry, Lajsa, jag börjar knega 13.30. Loggar ut vid halv ett-tiden.

• Lajsa

TEM skulle precis fråga vart du tog vägen men nu lyser knappen grönt.... du missade lajsas fläsk

• Lajsa
    Ok åsnan där fick jag svar på min fråga jag trodde du hade sluppit arb. fr vilken vecka är det man får havandeskapsersättning.  månader innan eller för min chef skrattade då hon fick höra att jag skulle jobba t slutet av sep början på okt. Hon har räknat med att jag går i aug hinner knappt återvända efter sem så ska jag bort fr mitt jobb
  • Majblomma12

Man har rätt till 50 betalda dagar, om man blir beviljad. Elva dagar innan BF får man dock inte HP. Så det blir ju runt 60 dagar innan man kan ansöka, dvs ungefär två månader innan BF.

• Lajsa
    För mig blir det inga problem alla får det som jobbar där jag jobbar sa bossen i alal fall eftersom det är så krävande både psykiskt och fysiskt.
  • TEM

Hej igen, läste runt lite. Ni ska vara glada som har de små liven i magen. Vi måste bestämma oss ang. barnomsorg. Dagis kontra dagmamma. Har alltid hävdat det senare men de dagmammor som finns i närheten känns inte helt ok. Det är nog inget fel på dem men det känns bara fel .

Svar på tråden Dansa med vargar 2